EDA.STARDOLL YENİ YÖNETİCİ ARIYOR!

Stardoll Türkiye'nin En Özel Kulübünde Yönetici Olmak İster Misin?

Cevabın EVET! ise bu yarışma tam senlik. Eda.Stardoll'un yalnızca Türkiye üyesi olan Royalty hesaplar için açtığı TURK.ROYALTY  kulübünde neden yönetici olmak istediğini, yönetici olursan kulüpte neler yapacağını yorum kısmına yazarak yarışmaya katılabilirsin.


Eda.Stardoll katılımcıların yorumlarını titizlikle inceledikten sonra yeni kulüp yöneticisini açıklayacak! Eğer Türkiye üyesi iseniz ve hesabınız Royalty statüsündeyse TURK.ROYALTY kulübünü ziyaret ederek EDA.STARDOLL YENİ YÖNETİCİ ARIYOR! başlıklı tartışmaya neden yönetici olmak istediğinizi yorum olarak yazabilirsiniz.


Yarışmaya katılmak isteyen Royalty üyeler için örnek bir katılım metni. (Unutmayın, bu içerik sadece örnek amaçlıdır. Yarışmaya kendi düşüncelerinizi yazdığınız bir metinle katılmalısınız)
 Herkese Merhaba 2014 Yılından bu yana Stardoll’un bir parçasıyım. Başladığım günden bugüne sayısız başarıya ulaşmış biriyim ve bunda en büyük etkenin diğer üye arkadaşlarımla olan iletişimim ve ortak sevgimiz olduğunu düşünüyorum. Hem kendi azmim hem de onların bana olan destekleri sayesinde bunları başardım. Ve şimdide TURK.ROYALTY Ailesi için başarmak istiyorum. Daha önce Türkiye de görev yapmış bir üyenin kulüp yöneticiliğini üstlendim ve kısa sürede çok başarılı olduk. Tekrardan böyle bir görevde yer almak beni çok mutlu eder. Kulübe yeni üye arkadaşlar getireceğim konusunda şüpheniz olmasın. Güzel yarışmalar ve paylaşımlarda bulunacağıma emin olabilirsiniz. Tüm katılımcı arkadaşlara başarılar diliyorum bol şans ^-^ -GoldenCandice  

Bu arada hala TURK.ROYALTY kulübüne üye değilseniz çok şey kaçırdığınızı bilmenizi isterim.

Yarışmaya katılacak herkese bol şans...

Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon