Tribute sezonu kapandı mı ?

Merhaba stardoll severler;



Bugün stardoll'un paylaştığı resime göre tribute sezonunun son mağazası "Off-White" mağazası oldu.Bir süre önce üyelerinden facebook sayfasından gelmesini istedikleri mağazaları soran stardoll 5 mağaza ile tribute sezonunu kapattığını açıkça belirtti.


Gelen bu 5 mağazadan sizler için değerlenebilecek ürünlerin listesini yapmak istedim.Böylece sizlerde bu ürünlere sahip olur ve ilerde daha fazla fiyatlara satabilirsiniz.

Saint Laurent mağazasından bana göre en popüler ürünler :


Dior mağazasında ise bu 3 ürün üyelerin üstünde sıkça görülüyor.Bu mağazanın ise en popüler ürünleri bunlar.

Versace mağazasının bu pantolonları ve uzun botu almayı sakın unutmayın.!


 2 Bluz 1 çorap ile işte FENDI mağazasının beğenilen ürünleri:


Simdi dün mağazada yerini alan Off-White mağazasına gelelim.


Bu yaz koleksiyonlarına bakıldığında aslında her mağazanın farklı tarzları var.Fakat hepsinin ortak birleştiği bir nokta var.Bunlar ise renkleri desenleri.Kendi tarzları içerisinde her mağaza kendi koleksiyonlarını o senenin ve o sezonun renk trendlerine uygun şekilde hazırlar.Bu sene bel çantalarının popüler oluşu.Daha önce blog yazımda yazdığım 2018 yaz ayının trendlerinden  çiçekli baskılar,Çizgili desenler,İşlemeler,İnce kumaşlar(şifon,Tül).....


Siz bu koleksiyonlardan hangisini en çok sevdiğinizi yorumlarda belirtin.
Bana göre en iyi mağaza off-white 'dı.











1 yorum:

Benim de favorim off-white.Ysl baya iyidi versace'de aslında koleksiyonda çok güzel kıyafetlerde vardı açıkçası kötü değil ama benim beklentimi karşılamadı.finaldeki gold elbiselerden olabilirdi düz renk turuncu mavi renkte takımlar vardı onlar olabilirdi. her katta aynı ürünü görmek istemezdim. yeni tribute sezonunu iple çekiyorum

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon