Inspired Doll in Artwork out

Stardoll Kuralları MSW17 İçin Güncellendi!

Miss Stardoll World 2017 başladı. Yarışma için Stardol kuralları bölümünde bir değişiklik yapıldı. Güncel Stardoll Kuralları'nı incelemek için tıklayın.


MSW17 boyunca herhangi bir şüpheye yer vermemek için kuralları güncelleyen Stardoll ekibi, bana göre çok isabetli bir karar aldı. Yeni eklenen Miss Stardoll World kurallarında benim en dikkatimi çeken konu, MSW ile özdeşleşen 'artwork doll' hakkındaki uyarı niteliğindeki madde oldu. Madde tam olarak şöyle:

"MSW insana benzeyen bebekleriniz için bir yarışmadır ;) Aslan, ejderha veya insan  gibi görünmeyen herhangi bir şeyle yarışmayı düşünüyorsanız SNTA etkinliklerine katılmanızı öneririz."


Bu yeni eklenen madde benim aklıma hemen Yunanistanlı AnastasiaCalm kullanıcı adlı üyeyi getirdi. O, MSW16'da 4. olmuştu. Stardoll'un bu kuralı o ve benzeri üyelere ithafen eklediğini düşünüyorum. Yeni 'öneri' maddesinden sonra artwork ile yarışmaya katılmayı düşünecek üyenin olmayacağını düşünüyordum ki çok fazla üyenin artwork tasarımını çoktan hazırladığını gördüm. Şimdi her şeye sil baştan başlayacaklar. Çünkü artık Inspired Doll in Artwork out 


Bu yılın trendi ünlü benzeri doll'ler!

Stardoll üyelerinin 'inspride doll' olarak adlandırdığı bu akım, gitgide yaygınlaşıyor. Bu yıl MSW'de çok fazla ünlü benzeri ya da ilham alınmış doll'leri göreceğimizi düşünüyorum. Türkiye'de de çok fazla 'gerçekçi bebek' var.


Şu bir gerçek ki Stardoll üyeleri en az ünlü benzeri kadar artwork hesapları da beğeniyordu. Bu yıl MSW'de artwork çalışmalarının olmaması bana göre bir eksiklik olacak. Ama ünlülere kendilerinden daha fazla benzeyen Stardoll üyeleri de bu yılın temasında olduğu gibi yarışmaya renk katacaklar!

Bu yıl bizi çekişmeli bir MSW maratonu bekliyor. Benim dileğim elbette ki bir Türk üyenin kazanması. Lütfen oylama sırasından sadece en çok hak ettiğini ve bizi en iyi şekilde temsil edeceğini düşündüğünüz üyeleri oylayın.

Siz yarışmaya katılacak mısınız?
Peki desteklediğiniz üyeler kimler?

Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon