SC KOMBİNLER #3 | Konusuz

MERHABA!

Yine bir  #SC KOMBİNLER  yazısı ile karşınızdayım.
(Dileyen okuyabilir, kombin yazısı ile ilgisi yoktur)
_____________________________

Bundan sonrası için biliyorsunuz ki okul dönemine giriş yapıyoruz, dışarıda da bir hayat var ve ona da uyum sağlamamız gerekiyor.

Bu yüzden yazılarımı eskisi kadar sık yazamayacağım. Belki aceleye gelecek, belki eskisi kadar özenemeyeceğim, belki daha uzun aralıklarla yazacağım veya belki de bu tempoya alışıp kısa sürede daha iyi işler çıkarabilmeyi öğreneceğim.
Bunu zamanla hep birlikte göreceğiz zaten..(: Gelelim kombinlere;

Şunu söylemeliyim ki; ben de eski doll’lardan sayılırdım fakat blog için başladığımda, Stardoll’a yaklaşık bir buçuk yıl aradan sonra girmiştim. Yeni bir hesap ile başladığım için giysi , dekor adına birikimim sıfırlanmıştı ve yaratıcılık barım kırmızıdaydı.

Fakat burada yazmanın beni gerçekten epey geliştirdiğine inanıyorum. Bunun için beni ekibe dahil eden ve destekleyen arkadaşım Kerim Asker’e çok  teşekkür ederim (:

Stardoll’da kombinlerime zaten güveniyordum fakat benim gibi birinde iş sınırlandırmaya gelince:
Sc kombin olmalı diye düşünüp hazırlarken beni zorlasa ve çok içime sinmese de ekliyordum.
Şimdi dönüp baktığımda eski SC KOMBİN yazılarım hakkında ilk yazdığım an kadar olumlu düşünmüyorum (:

Ama başka bir yazımda da söylemiştim bunu önemsemiyorum da.. Çünkü doğruyu söylemek gerekirse ben çeken taraf yazma kısmı. Yani kombinleri sonradan kötü bulunca değil yazdıklarımı kendim güzel bulmadığım zaman bu benim için sorun oluyor denebilir.

Bu yazıdan sanırım gerçekten memnun kaldım çünkü diğerlerine göre daha isteyerek hazırladım. Çünkü kombinlerde de zorlanmamaya başladım. Siz de yoruma bu konuda görüşlerinizi yazabilirsiniz dilerseniz.
_____________________________

‘Bayağı uzun yazmışım dolayısıyla buraya kadar okuduysanız teşekkürler.’


Şimdi gelelim yazının asıl amacına:
Sizler için yine 5 kombin hazırladım, fakat konu bulamadım (1 parça ile kombinler, bir mağaza ile ilgili kombinler vesaire..)
Canımın istediği şekilde bir temaya bağlı kalmadan yaptığım 5 kombin oldu, keyifle incelemeniz dileğiyle..


#1

Bu kombinde saçımı bile, oradan buradan zamanla aldığım ‘’sc’’ parçalar ile yaptım açıkçası.(Yalnızca papatya 3 sd) 

 Tam bir fiyat çıkaramayacağım ama resimde gördüğünüz saçı kullandım. O saça oradan burdan sc ye bulduğunuz ek saçları ekleyerek pek çok saç yapabilirsiniz.



 Çok maliyetsiz ve bu saç gerçekten tek başına da epey kullanışlı.

MALİYETİ



Mor Üstler: BASICS (19*2=38 Sc)
Bej Üst: IT GIRLS (13 Sc)

Pantolon: TRAILS (130 Sc)
Çanta: STARDOLL ACADEMY (0 Sc)
Ayakkabı: VOILE (152 Sc)
+______________________________________
333 STARCOINS



#2

Bu pantolonu aldığım günden beri klasik görünmeden nerede kullanırım diyordum, bir de baktım paça boyu sırıtıyor, hemen altına denim pantolonu yapıştırdım.

 İlk resimde eteği clutch gibi kullanmak istedim ama diğer bordo çanta da aklımda kaldığından onu da ekledim.

MALİYETİ


Üst: SPECIAL OFFER (0 Sc)
Jean: VINYL (130 Sc)
Pantolon: PEARLS (120 Sc)
Tulum: ORIGINAL FUTURE (140 Sc)
Ayakkabı: UGG Australia-Gizli mağaza (74 Sc)
Çanta (Etek): CALLIE'S PICKS (20 Sc)
Çanta: PEARLS (100 Sc)
Gözlük: CALLIE'S PICKS (2 Sc) 
+____________________________________________
586 STARCOINS



#3

Bu aralar devamlı bir şeyleri çantaya çevirme hobim gösterdi kendini, bu da bir çanta evet ama döndürdükten sonra taban kısmına ince bir kemer bulup çapraz olarak ekledim.

Ve yaz görevinde verilen fuları beğenmediğim için pişmanım, onu büyütüp koluma ekledim ve sonuçtan çok memnunum.

2 kemer de aklımda kaldığı için ikisini de görün istedim. Saç yine sc. 

Ve bence her doll'ün dolabında bu tarz kendi teninde ayakkabı bulunmalı, ben bu tarz kombinleri çok yapmasam da beni kurtarıyor bazı durumlarda.

MALİYETİ



Üst için fular: YAZ KAMPANYASI-Lost At Sea (0 Sc)
Üst: CALLIE'S PICKS (133 Sc)
Siyah kemerler(Üst için) : BONJOUR BIZOU (10 Sc-2 Sc-19 Sc)
Siyah üst: RIO (2 Sc)
Siyah etek: BASICS  (50 Sc)
Siyah kemer (Aksesuar): APIRES SKI (54 Sc)
Gözlük: CALLIE'S PICKS (2 Sc)
Çanta: IT GIRLS (2 Sc)
Kemer(Çanta için): IT GIRLS (50 Sc)
Ayakkabı: IT GIRLS (5 Sc)
 +____________________________________________
329 STARCOINS



#4

Stardoll'da sık vakit geçiren üyeler bu beyaz bot kombinasyonunu en az bir iki kez görmüştür. Ben de sc'ye uyarlayıp diz üstü bir çizme görüntüsü vermek istedim bu kombin için.

 Normalde Stardoll'un ten rengi ürünleri sattığı bir mağaza zaten var.Onları kullanabilirsiniz fakat ille de sc olsun diyorsanız ben BASICS eteği kullandım tenime uyduğu için, çok az bir ton farkı var tabi. 

Bu kabanı da hiç sevmiyordum fakat uzatınca o kadar da kötü görünmedi gözüme. kırmızı eteği arkasına ekleyip renkli bir astar elde ettim. Diğer renkler ile de deneyebilirsiniz.


MALİYETİ



Üst: FALLEN  ANGEL (40 Sc)
Gömlek: CALLIE'S PICKS (122 Sc)
Kaban: IT GIRLS (22 Sc)
Siyah etek: SPECIAL OFFER (0 Sc)
Beyaz kemer: WINDOWS ON THE WORLD (2 Sc)
Siyah kemerler: IT GIRLS (6 Sc-13 Sc)
Ten etek: BASICS (50 Sc)
Kırmızı etek: BASICS (120 Sc)
Siyah üst: RIO (2 Sc)
Siyah eldiven (kısa): VOILE (20 Sc)
Siyah eldiven (uzun): BONJOUR BIZOU (24 Sc)
Çorap: BASICS (38 Sc)
Çorap: STARDESIGN (34 Sc)
Ayakkabı: VOILE (30 Sc)
+_______________________________________
523 STARCOINS



#5

Bu kombinde aksesuar size birşey hatırlattı mı?
Bu tribute sezonunda YSL Tribute mağazasına gelen aksesuarı sc ile yapmaya çalıştık.

Yine ucuza aldığım siyah saç parçalarını kullandım, gül ise yalnızca 2 sc idi.
Bence benzedi gibi ne dersiniz?
Sc ürünler ile yaptık sonuçta.
Bu da düşük maliyetli YSL taklit ürünümüz olsun.

Aksesuar dışında gayet basit ve sade zaten kombin gördüğünüz üzere.

MALİYETİ



Gömlek: PEARLS (160 Sc)
File üst: ORIGINAL FUTURE (26 Sc)
Jean pantolon: VINYL (130 Sc)
Kırmızı üst: WILD CANDY (69 Sc)
Siyah kemer: BONJOUR BIZOU (95 Sc)
Kırmızı kemer(Çanta için): RIVIERA (49 Sc)
Gözlük: (0 Sc)
Çanta: IT GIRLS (2 Sc)
Ayakkabı: VOILE (30 Sc)
Gül(Aksesuar): MARKASIZ ÜRÜN (2 Sc)
+____________________________________________
563 STARCOINS


Bu yazı için benden bu kadar.
Görüşlerinizi belirtebilirsiniz..
Yeni okul dönemi herkes için keyifli bir yıl olur umarım (:

Sevgiler,
Carpenotcem


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon