Marjinal mi? Alışılmış mı? YENİ VELVET ORCHİD

Tekrar merhaba Stardoll ve Stardoll Magazine Tutkunları!

Kendi adıma konuşmak gerekirse ben, birkaç gündür yeni ürünler bekliyordum.Beklenen haber Velvet Orchid'den geldi! Metalik ve clear dediğimiz saydam detayları ağırlıkta olan yeni ürünler Starplaza'da yerini aldı. Biraz yorumlayalım..


Önce kendi adıma konuşmam gerekirse Starplaza'ya gidip ürünleri ilk gördüğümde çok büyük bir memuniyet yaşadım fakat biraz ayrıntısına inince görüşlerim değişti.Dediğim gibi bunları sadece kendi tarzıma göre yorumluyorum.. 2 adet ss ürün bulunuyor öncelikle onu belirteyim. Kendilerini biraz yormuş ve 2 adet erkek ürünü de tasarlamışlar.Ne kadar özenilmiş ona siz karar verin artık.

Beğendiğim ve bence beğeni alacak ''maksimum'' ürünü işaretledim sizler için

Son olarak sizi sıkmadan bir analiz daha yapalım: 
Dediğim gibi bence marjinal birşeyler olması gerekirken alışılmışa dönüşmüş. Özellikle birkaç ürünü denediğimde işte bu demek istedim fakat bir noktası bana ürünü sıradan gösterdi. Tabi ki Basic ürünlerle bile harıkalar yaratan tutkunlarımız, bu parçaları da kombinlemekte zorlanmayacaksınızdır fakat benim görüşlerim bunlardı. 

Kombin önerisi ile vedalaşalım 
(Fiyatları eklemedim. Kombin aklınızda fikir olarak bulunsun (: daha sonra istenirse eklerim tabi ki)


 Bu kombinde VELVET ORCHID Sheer Mesh Shorts kullandım(16 sd)

SEVGİLERLE
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon