Stardoll'de Hareketli Tanıtım Yapma Yöntemi

Stardoll'de şimdi hareketli ve buton görünümlü tanıtımlar moda!



Yukarıda gördüğünüz tanıtım şu sıralarda oldukça popüler. Peki siz kendi Stardoll tanıtımınıza bu görüntüyü nasıl ekleyebilirsiniz? İşte yapmanız gerekenler:

Önce bu kodu kopyalayın:

<p style="background-color:#000; width:500px; margin:auto; text-align:center;color:#fff; font-size: 15px;" title=" made by charly__6__">
<span style="font-size:36px;"><span style="color:#ee82ee;"><span style="font-size: 72px;">Welcome</span></span><br />
<span style="font-size:22px;">T O &nbsp; M Y &nbsp; P A G E</span></span> <span style="font-size:36px;"><span style="animation: 2s ease 2s normal none infinite running boom; margin-left: 20px; color: #fff; float: left; font-family: &quot;Trebuchet MS&quot;,Arial; margin-top: 15px; padding: 0px; text-align: center; width: 460px;" title="made by charly__6__">VOTE FOR ME</span></span><br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<span style="color:#ee82ee;"><strong><span style="font-size: 24px;">About me</span></strong></span><br />
Write here your text<br />
<br />
<br />
&nbsp;</p>

Daha sonra tanıtımınızı açın ve kopyaladığınız kodu tanıtımınıza yapıştırıp kaydedin. Sonra dilediğiniz şeyleri yazın :)

Sevgilerle,
RockinCreyzi

13 yorum

yaa ama siyah olmadıı

İstediğim şeyleri yazamıyorum

Arkadaşlar olkuyor kopyalayınca yapıştırırken vote for me yazan yere yazıp kaydedin adım duygu-gamze

oldii olidii ama bok gigbiiis asdfdafda

siyah olmuyo ama beniiiim

arkadaşlar kodda bir yanlışlık var. Siyah olmama sebebi renk kodu yanlış girilmiş. Doğru kod olması için kodu bir yere yapıştırın ve oradaki #000 a 3 sıfır ekleyin #000000 siyah ın kodu

Olmuyo yaa ben o pembe gdip gelen yazı olmuyoo**

OLDU AMA SİYAH DEĞİL Bİ B*K GİBİ HABERİNİZ OLSN YAPMAYIN DERİM

A mobil keylogger, tipik olarak parolaları ve diğer gizli bilgileri yakalamak amacıyla, bir kullanıcının belirli bir klavyede yazdığı her tuş vuruşunu kaydeden (veya günlüğe kaydeden) bir tür gözetim yazılımıdır. Çeşitli farklı platformlar için hem ücretli hem de ücretsiz birçok farklı keylogger mevcuttur. iPhone ve diğer mobil cihazlar için en popüler ve iyi bilinen keyloggerlardan biri eKeyLogger'dır. Bu uygulama, yedi güne kadar tüm tuş vuruşlarını ve girildikleri saat ve tarihi izlemek ve kaydetmek için tasarlanmıştır. eKeyLogger ayrıca, kullanıcının etkinlikleri ve ilgi alanları hakkında daha fazla bilgi sağlayabilecek şekilde, kullanıcının etkinliğinin ekran görüntülerini de yakalar.

YILLAR SONRA BURAYA GELEN STARDOLL OYUNCUSU AKLINDA BULUNSUN KOPYALA YAPIŞTIR YAPTIKTAN SONRA SAYFANDAKİ TANITIM KISMINA DÜZ METİN OLARAK YAPIŞTIR I İŞARETLEYİN BEN BÖYLE YAPTIM OLDU

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon