Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 53



MERHABA SEVGİLİ TUTKUNLAR!


Pazartesi günü Mr. şaşırtıcı bir koleksiyonla güncellendi.


Açıkçası limited ürünler kadar iyi diyemesem de,
oldukça iyi grafikleri olan ve seçilen ürünlerinde 
son derece hoş olduğu bir koleksiyon olmuş.


Doğrusu ürünleri görünce hayret ettim,
başlarına saksı mı düştü de böyle iyi bir koleksiyonu 
normal bir mağazaya eklediler dedim.
Stardoll'da iyi şeyler oluyor gibi...
Özellikle sweatshirtlere tek kelimeyle BAYILDIM!


***


Çarşamba günü ise Callie's Picks Dekor - No.11 satışa sunuldu.


Fiyatların 4-48SD aralığında değiştiği mağazada 3 adette SC ürün var.
Açıkçası çokta gerekli bir koleksiyon olduğunu söyleyemem.
Dior çantanın kaçıncı kez satışa çıktığını artık saymayı bile bıraktım.
Yani ufak, uygun, biraz da gereksiz bir koleksiyon...


***


Ardından yeni Pearls plazada yerini aldı.


Fiyatların 3-16SD arasında değiştiği koleksiyonda 5 adette SC ürün bulunuyor.
Vintage mağazası olarak görülen mağazanın bu koleksiyonunun daha çok 
plaza giyimine uygun olduğunu düşünüyorum ben. 
Bu arada Stardoll bebe mavisine takmış gibi sizce de öyle değil mi tutkunlar? 
Yine de pembelerin azalmış olması iyidir değil mi? :D 


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri;


McQueen Inspired Sneakers - 14SD
French Style Basket Bag - 24SD
Oversized Black Sweatshirt - 21SD


***


Kombin Önerisi;


Antidote - Lion Aviators
Stardoll Feat - Frankieiz12 Off Shoulder Bomber
Pearls - Light Blue Dress Shirt
Fallen Angel - Hotbuys Oversized Black Sweatshirt
Bonjour Bizou - Sparkly Plaid Trousers
Velvet Orchid - Studded Pleather Trim Backpack
Active - Sporty Jordan Inspired Sneakers


***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın.


Sevgiler,


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon