Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 52



MERHABA SEVGİLİ TUTKUNLAR!

Nasılsınız?
Bir haftayı daha geride bıraktık.
İyi bir hafta geçirmiş olmanızı diliyorum.
Sözü kısa kesip özetime başlıyorum.



Haftaya başlarken Trails mağazası güncellendi.


Sadece üç parçasını satın almaya değer buldum açıkçası yeni koleksiyonun.
Hoş o üç parçayı da aldın mı diye sorun... Almadım.
Gerek yok çünkü.
Daha önceden var olan ürünlerin, kırmızısı...
 ( Bu söze başka bir şey deniyor da, neyse şimdi. )
Beğenmedim, sıradakiiii!


***


Cuma günü Runway yeni ürünleriyle plazada yerini aldı.


İki ürün, sadece iki ürün...
Biri ben online olana dek tükenmiş olan kırmızı bot,
diğeri her ne kadar üstünde kemer olsa da mavi elbise.
Gerisi It Girls, Pretty n'Love gibi düzenli mağazalarda da satılan ürünlere benziyor.
Başka bir çöp koleksiyon daha.
Artık LE gelse n'olur acaba?
İnciler mi dökülür? Nedir yani?


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri;


Smells Like Roses Sweatshirt - 21SD
Silver Supper Platforms - 16SD
Pearl Embellished White Denim - 36SD


***


Kombin Önerisi


Perfectly Modern Coat - SAP
Smells Like Roses Sweatshirt - It Girls
Folklore Half Tuck Shirt - Bonjour Bizou
Vintage Bagy Jeans - Vinyl
Block Heel Pump White - Nelly


***


Bu haftalık benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Favori gelişmenizi oylamayı unutmayınız.
Yorumlarınızı bekler, iyi oyunlar dilerim.
Tekrar buluşana dek kendinize iyi bakın.


Sevgiler,



http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon