Nerede O Eski Limitli Markalar!

Dün Antidote Geldi Ama Hiç de Hoş Gelmedi!

Stardoll, Cuma günü İnstagram hesabından Antidote mağazasına yeni ürünler geleceğini duyurmuştu. Cumartesi günü saat 16:50 civarında Starplaza'ya gelen yeni Antidote koleksiyonunun neredeyse tüm ürünleri tükense de gelen ürünler çoğunluk tarafından beğenilmedi...


Gelen ürünler aslında o kadar da kötü değildi ama geçmiş koleksiyonlarla kıyaslanınca gerçekten kötü görünüyorlar... Biz eski limitli mağazaların kalitesine ve eşsizliğine alışmış üyeleriz çünkü; O eski limitli ürünlerin şu an yüzlerce TL'ye satılması da bundandır. Stardoll ya eskisi gibi modaya ve kaliteye önem vermiyor ya da eski editörle ve illüstratörler işten çıktı.

Peki beğenilmiyorsa neden satın alınıyor ve hemen tükeniyor bu limitli ürünler? Onun da cevabını TURK.ROYALTY kulübünde 3melekbir_arada verdi:
  • Antidote ürünleri üzgünüm ama iğrençler. Daha sonrasında satmak için satın aldım ve beğendiğim sadece 1 ürün oldu oda şuan üzerimde zaten. Artık daha KALİTELİ daha GÜZEL MARKALARDAN ilham alınarak yapılmış ve her kombine uyacak şeyler istiyoruz yeter!

Benim ürünleri satın alma sebebim ise sırf Antideote için SD biriktirmem oldu, 'madem biriktirdim erkek ürünleri olmasa da alayım' mantığıyla satın aldım.


Bir diğer hüsran da erkek ürünlerine yer verilmemiş olması...
Stardoll nedense artık limitli markaların ürünlerinde bir tane de olsa erkek kombinine yer vermiyor. Halbuki geçen yıllara oranla erkek üye sayısı kat kat arttı, Hatta Royalty olanlarının sayısı kız üyelerle yarışıyor! Umarım bu erkekler için kıyafet olmayan son limitli mağaza olur.


Umarım görüşler dikkate alınır ve gelecek limitli / limitsiz koleksiyonlar buna göre hazırlanır.


Sevgilerle,
RockinCreyzi

2 yorum

Kesinlikle katılıyorum. Örneğin ben transparan ürünlerin hepsini aldım ama beğendiğimden mi aldım? Hayır, aldım çünkü çok iyi fiyatlara satılıyorlar. Daha önce destek foruma da yazmıştım, yeni elemanlara ihtiyaçları var zira şu anki arkadaşların "modadan" anladıklarından şüphe duymaya başladım.

ben bazı ürünleri beğendim. ancak çok güzel ürün gelmesinide istediğim söylenemez... çünkü çok pahalıya geliyorlar ve sd yetmiyor yükleme yapmamız gerekiyor ürün satmamız gerekiyor kaçırırsak sonrasında çok pahalı fiyatlara buluyoruz. keşke daha ucuza ve daha kaliteli ürünler gelse. o zaman almak daha kolay olurdu biriktirmekte. ancak sd yükleme konusunda büyük sıkıntılar var maalesef. herkes istediği kadar yükleme yapamıyor ve insan oyunda hiç birşey yapamayınca da sıkılıyor...

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon