Stardoll Kariyer Fuarı | Yarışma ve Yeni Stardoll Bedavası!

Stardoll Salı Günü Yarışması ve Süperstar Bedavası!

Stardoll'de bu Salı da dopdoluydu! Haftanın yarışması Kariyer Fuarı, haftanın süperstar üyeler için belirlenen hediyesi ise Alexa Gold Sequin Skirt | RIO Chicas oldu.

Kariyer Fuarı

Kariyer Fuarı | Yarışma


Stardoll'de bebeklerimizden hep ilham alıyoruz; özellikle de bize ne kadar tutkulu ve kariyer odaklı olduklarını gösterdiklerinde! Gelecekteki işinle ilgili daha çok şey bilmek istiyoruz. Hedef merkezli misin ve hep en iyiyi mi amaçlıyorsun? Sadece sevdiğin şey üzerine mi kariyer yapmak istiyorsun? Bize rüyandaki kariyeri anlatmak için evinde bir odanı tasarla. Resmini çek ve 8 Kasım'a kadar yarışma sayfamıza gönder



En idealist beş bebek ilk performans bonusu olarak Stardollar kazanacak ;D


İyi şanslar!

Ben yarışmaya kesinlikle kazananlardan olması gerektiğini düşündüğüm, en azından bunu umduğum bir Stardoll fotoğrafım ile katıldım. Gazetecilik mesleği konsepti ile hazırladığım suitimin fotoğrafıyla yarışmaya katıldım, sizlere de örnek teşkil edebileceği için paylaşmak istedim;



Haftanın Süperstar Hediyesi | RİO 

Öncelikle günün süperstar üyesi seçilen Türkiye üyesi PurpleMunis'i tebrik ediyorum. Bu haftanın süperstar üyeler için ayrılan Starplaza ürünü Rio markasından altın pullu mini etek oldu. Hediyenizi buraya tıklayarak alabilirsiniz. İşte bu haftaki hediyemiz;


Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon