Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 40

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!


Okulların açılmasıyla beraber herkese başarılı bir
sene dilemeden geçtiğimiz haftanın özetine başlamak olmaz.
Bayram tatilinin de bitişiyle beraber çalışanlar, öğrenciler ve ev hanımları bile
yeni dönemin temposuna girdi bile.
Umarım trafiğe yansımaz çünkü bu durumdan pek mutlu olacağımı söyleyemem.
Yeni dönemden siz neler bekliyorsunuz sevgili tutkunlar?


Haftaya başlarken, Wild Candy Couture mağazada yerini aldı.


Bildiğiniz üzere bu mağazada sadece Starcoin ile satılan ürünler bulunuyor.
Birkaç yıldır hayatımızda yerini bulmuş olan mağazadaki ürünleri genelde 
çok beğendiğimi söyleyemezdim.
Fakat, Stardoll bu seneki Ceren'i şaşırtma silsilesine bir yenisini daha ekledi.
Bu senenin WCC koleksiyonu şaşırtıcı bir şekilde gayet güzel!
Son derece hoş parçalar yer verilen koleksiyon beni çok mutlu etti.
WCC'nin güzelliğiyle beraber 2016'nın Stardoll'a yaradığını söylemek mümkün artık.
MSW'16 ve Clique mağazasının bir fiyasko oluşuna rağmen söylüyorum bunu, gerçekten. :D


***


Çarşamba günü ise Stardoll'un ikinci el mağazası olan Clique ilk kez aramıza katıldı.


Yeni bir mağaza olan Clique'te ürünlerin ilk kısmının idare eder olduğunu
söyleyebiliyorum, fakat ürünlerin 2. kısmına geldiğimizde benim görebildiğim tek şey
bıkkınlık... Sanki Stardoll Ekibi bu mağazanın ilk sayfasını yaparken 
yorucu bir günün sonundaymış ve ikinci sayfaya geçtiklerinde yarı uyukluyorlarmış gibi 
bir durum sezdim ben. Heralde şu oyun daha kötü grafikler görmemiştir.
Üstelik fiyatlarda 9 ile 15 Stardolları arasında değişiyor, bu grafikler için
fazla yüksek fiyatlar belirlenmiş bence.
Üzgünüm ama favori oyunumuz bu mağazada biraz çuvallamış sanki, 
ne dersiniz tutkunlar?


***


Cuma günü ise MSW'16 mağazasının ikinci bölümü satışa sunuldu.


Açıkçası ilk kısmında zaten kötü bir performans gösterilmiş olan bu 
mağazanın ikinci kısmının çok daha kötü olabileceğini düşünmüyordum.
MSW'16 mağazası benim için büyük bir hüsran ile sonuçlandı.
Tamam geçtiğimiz senelerde de öyle ahım şahım ürünler yoktu ama yine beğendiğim ve kullandığım ürünler çoğunlukta oldu her seferinde.
Ama bu sene koca mağazadan 2 kombin zor yaptım ki onları da yapamıyordum neredeyse,
 sırf takım oldukları için aldım o ürünlerinde ikinci parçalarını yani.
Daha öncede söylediğim gibi MSW'16 hediyeleri, teklifleri ve mağazasıyla 
şimdilik benim için sadece bir fiyaskodan ibaret.
Umarım finalistler ve kazanan en azından beni tatmin eder, pek umutlu olmasam da.


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri


HotBuys Suede Bag With Tass - 20SD
HotBuys Vintage Star Crossed Jeans - 23SD



***


Kombin Önerisi


HotBuys Suede Bag With Tass - It Girls
HotBuys Vintage Star Crossed Jeans - Bonjour Bizou
Chrisp White Cami - The Jet Set
Overknee Boots-                 


***


Bu haftalıkta bende bu kadar sevgili tutkunlar.
Sizlere iyi bir hafta geçirmenizi diliyorum.
Önümüzdeki hafta tekrar görüene dek,
kendinize iyi bakın ve geçtiğimiz haftanın en beğendiğiniz 
gelişmesini oylamayı unutmayın.


Sevgiler,






http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon