Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 38

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Eylül ayının ilk özetiyle karşınızdayım.

Pazartesi günü, Royalty Mağazası yeni ürünlerini satışa sundu.


Bu sefer açık renklerin hakim olduğu bir koleksiyon hazırlamış Stardoll
bizler için. Açıkçası bir iki ürün dışında da herhangi bir sorun göremiyorum.
Dediğim gibi bir iki ürünün grafikleri daha iyi olabilirdi.
Ne diyebilirim, iyi ve kötü grafiklerin bir arada olduğu bir koleksiyonu
sadece Stardoll hazırlayabilirdi. :D
Genel olarak memnun kaldığım koleksiyonda birde SC elbise bulunuyordu ve açıkçası
son derece hoş bir elbise olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
Teşekkürler Stardoll. ♥


***


Çarşamba günü ise Pearls yeni ürünleriyle karşımızdaydı.


Hafiften Gossip Girl dizisini andıran konsepti ve bol bol SC ürünleriyle
gönülleri çelen bir koleksiyon olmuş bence. 
Elbiselerden birini Blair Waldorf'un giydiğine yemin edebilirim.
Gel gelelim bu güzel SC ürünlerin yanında pek kıymetsiz ve
zevksiz gibi duran SD ürünlere de değinmemek olmaz.
Stardoll bunu nasıl yapıyor bilmiyorum ama mükemmel ürünlerin yanına 
vasat olarak nitelendirebileceğim ürünleri nasıl yerleştiriyorlar hiç bilmiyorum.
Neyse ki güzel olan ürünlerin neredeyse hepsi SC ile satılıyor. 
Siz ne dersiniz tutkunlar? :D


***


Perşembe günü ise tam bir fiyasko demek zorunda kaldığım
Young Hollywood: VMA...



Size bunu tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum sevgili tutkunlar,
sakın ama sakın özellikle pahalı ürünleri bebeğinizin üzerinde denemeden almayın.
O gün dışarıdaydım, işlerim vardı ve bilgisayarım yanımda değildi... 
Birdenbire telefonuma çok önceden indirmiş olduğum ama hiç kullanmadığımı hatırladığım Stardoll Access uygulamasını gördüm. Görmez olaydım...
O kadar tatlı görünüyordu ki ürünler telefonun renklerine aldandım ve satın al butonuna bastım. Fakat eve varınca ne göreyim??? 
Kıyafetlerin hiçbiri mi dollun üzerinde güzel durmaz...
Hüzünlü bir an yaşadım ve dersimi aldım tutkunlar.
Sizler sakın ha böyle bir şey yaşamayasınız diye söylüyorum bunları.
Telefonlarınızın güzel renklerine aldanıp Stardollarcıklarınıza kıymayın.
Eve varana kadar bekleyin veya bir arkadaşınızdan size screenshot göndermesini falan
isteyin. Benim gibi sonradan üzülmeyin.
Bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum.


***


Son olarak MSW'16 Mağazası.



Klasik MSW mağazası işte, yapacak fazla bir yorum bulamıyorum aslında.
Toplumun yerleşik "kızlar bunu giyer" kıyafetleriyle dolu bir mağaza.
Sim, parıltı, çiçek, etek, daha çok etek, pantolon derdim ama diğer mağazalara bakınca
"zaten bundan 100 tane daha yok muydu acaba?" diye bir soru.
Anlayacağınız biraz sıkıcı bence, 1-2 ürün haricinde pek beğendiğim bir şey yok.
Hatta biraz daha detaylandırayım, Royalty mağazasında kesinlikle sırıtmayacak kıyafetler.
Eğer ürünleri karıştırıp bir süredir oyuna girmeyen birine göstersek
 anlamaz bile ürünlerin farklı mağazalardan olduğunu.
Siz ne dersiniz tutkunlar, ben mi fazla abartıyorum acaba?
Bilemedim...
Bu arada mağazadan herhangi bir ürün aldığınızda bu MSW kolyesi
hediye ediliyor. Güzellik salonunuzda bulabilirsiniz.



Hayır hayır yanlış görmediniz ve evet siz bu kolyeyi bir yerden hatırlıyorsunuz!
Geçen seneki kolyeyi yeniden renklendirip tekrar kullanmış Stardoll, 
huyu kurusun. :D
Ayrıca 6 Eylül'de başlayacak olan MSW maratonuna katılacak olan arkadaşlarımıza da
şimdiden başarılar diliyorum.
Hakkeden kazansın!

***


Haftanın Hotbuys Ürünleri



Hot Buys Shoulder Rib Midi Dress - 25SD
Hot Buys Blue Tassel Earrings - 12SD


***


Kombin Önerisi



Hot Buys Shoulder Rib Midi Dress - It Girls 
         Silver Details Bomber -  
     Strong Is The New Skinny Bag - Active
               Everyday Sneaker - 


***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar,
tekrar görüşene dek kendinize iyi bakın. 
Merak ettiğiniz şeylerle ilgili yorum yapmayı ve 
 bu haftanın en çok beğendiğiniz gelişmesini oylamayı unutmayın.



Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon