Stardoll Stylista!

Yepyeni Bir Stardoll Mobil Oyunu!

 Stardoll AB şirketinin yeni mobil simülasyon oyunu Stardoll Stylista, App Store ve Google Play'de görücüye sunuldu! Oyun ilk bakışta kaliteli içeriği ve en önemlisi de me-doll'lerin farklı pozlara sahip olabilme imkanı ile beğeni kazandı! Gerçekten oyundaki en büyük hayalimizdi... Hatta ben bu fikirle Stardoll'ün ilk profesyonel StarBlog yazarlarından biri olmuştum; Buraya TIKLAYIN.

Stardoll Stylista hakkında kısa bir bilgi vermem gerekirse: Tıpkı Stardoll'de olduğu gibi Moda, güzellik, alışveriş, şöhret ve ve yeni arkadaşlıklarla dolu olan bu oyun bir nevi geliştirilmiş Stardoll'ün mobil versiyonu diyebiliriz. Tabii daha fazlasıyla...

Oyunu hemen telefonunuza ya da tabletinize indirebilirsiniz ve ayrıcalıkları görebilirsiniz!



Oyunun tanıtım videosunu da izlediğinize göre gelin şimdi biraz da oyunun tanıtım görsellerini inceleyin ki oyun hakkında biraz daha fikir sahibi olabilesiniz;


 veee, evet! Podyum kazananı olmanın yanı sıra Kapak Kızı da olabilirsiniz;

Sevgilerle,
RockinCreyzi

1 yorum:

İndiremeyiz çünkü Türkiye mağazasında yok ( İtunes kullanıyorum)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon