GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 35

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!


Haftalık özetlerimden yeni bir tanesiyle tekrar karşınızdayım.
Nasılsınız?
Haftanız nasıl geçti?
Sıcak yaz günlerinizi nasıl geçiriyorsunuz?
Ben güzel bir hafta geçirdim, stajım sona erdi. 
Yani mutluyum! :D
Eveeet, gelelim özetimizeee...


Haftaya başlarken, Spectacular yeni ürünleriyle mağazadaydı.


Bir sürü yeni güneş gözlüğü ile bizleri karşılayan mağazada,
gerçekten renkli ve hoş gözlükler var.
Çok sıradan gözükenlerin yanında, gerçekten tasarım harikası gibi duran gözlükleriyle
Spectacular bu sefer beni iyi anlamda şaşırtmayı başarıyor.
Gözlüklerimi kombinleyeceğim zamanı sabırsızlıkla bekliyorum.
Gelişme gösteriyorsun Stardoll, mutluluk duyuyorum. :D

***

Çarşamba günü, Velvet Orchid'in yeni koleksiyonu satışa sunuldu.


Ürünler genel olarak şirin.
Ben kendime uygun 3-5 parça buldum bile.
Mağazada gerçekten ilgi çekici ürünler var.
Herkes kendine uygun şeyler bulacaktır eminim.
Siz ne dersiniz tutkunlar?

***

Cuma günü ise yeni Subcouture yayınlandı.


Her zamanki gibi süre kısıtlamalı bir koleksiyonla karşımızda olan mağazada,
gerçekten bayıldığım parçalar vardı.
Hatta bir-iki ürün dışında mağazada ne bulduysam aldım diyebilirim.
Biraz abartmış olabilirim sanırım...
Ne yapayım, hoşuma giden kıyafetlere karşı zaafım var galiba.
Tabii koleksiyon herkesin hoşuna gitmemiş olabilir.
Onlara da tavsiyem SD'lerini mağazadan tek tek ayrılan tributelere ve
kapıyı çalmak üzere olan limited koleksiyonlara saklamaları olacaktır.
Sizler beğendiniz mi peki sevgili tutkunlar?

***

Haftanın Hotbuys Ürünü


The Hot Buys Super Tassel Necklace - 13SD


***

Kombin Önerisi


The Hot Buys Super Tassel Necklace - PrettyNLove
Marabou Crystal Bracelet - PPQ
Pastel Bustier - Velvet Orchid
Ripped Retro Short Shorts - It Girls
Bright White Foldover Bag - Antidote
Block Heel Pump White - Nelly

***

Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Umarım haftanız iyi geçer.
Yorumlarınızı beklerim.
Aklınıza takılanları sormaktan çekinmeyin.
Tekrar görüşene dek,
kendinize iyi bakın!

Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon