GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 33

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Yeni bir özetle tekrar karşınızdayım.
Öncelikle iyi bayramlar demek istiyorum herkese.
Bazılarınız tatile çıkmış olabilir ama geride kalanlar için haftalık
özetimi yazmaya hemen başlıyorum.


Pazartesi günü Alexander McQueen Tribute satışa sunuldu.


Koleksiyon tam anlamıyla tasarım bir koleksiyon.
McQueen genel olarak alışılmışın dışında ürünler yapar ve bu da onlardan biri,
ama yinede günlük hayata uyarlanabilecek ürünlerde barındırmıyor değil.
Daha önceki postlarımda koyu renkli ve mistik kıyafetler giyinmeyi sevdiğimi belirtmiştim,
fakat McQueen tarzıda çok hoşuma gidiyor ki dolabıma birkaç ürün eklemeden duramadım zaten.
Eğer sizde yüksek moda ürünlerini sevenlerdenseniz bu tribute kaçmaz!


***


Çarşamba günü ise yeni Callie's Picks "Precious Metals" kolesiyonu
satışa sunuldu.


Koleksiyon çoğunlukla metalik ve siyah renkler tercih edilmiş, klasik bir Callie koleksiyonu.
 Dürüst olacağım aralarında alınması gereken birkaç parça var ama 2 ya da 3 parça geri kalan şeyleri
alıp, kullanıp birde üstüne güzel bir kombin çıkaran arkadaşları da kesinlikle tebrik ediyorum.
Ben bu konuda pek başarılı olamıyorum sonuçta...


***


Cuma günü ise haftanın son koleksiyonu olan Young Hollywood
mağazadaki yerini aldı.


Çoğunlukla uzun, şık ve tasarım elbiselerden oluşuyor arada bir erkek doll kombinide bulunuyor.
Elbiselerin çoğu göz kamaştıracak derecede güzel.
Özellikle Kendall'ın elbiseleri beni benden aldı diyebilirim.
Fiyatların pahalılığından olsa gerek, 
ürünlerin çoğunu hala satın alabilirsiniz çünkü henüz tükenmediler.
Size tavsiyem almak istediğiniz ürünler için elinizi çabuk tutun, 
sonra çok pişman olabilirsiniz sevgili tutkunlar.
Sözün özü, ben bu YH koleksiyonunu çok beğendim ve herkese tavsiye ederim.


***


Haftanın HotBuys Ürünü;


HotBuys BW Woven Shrug - 17SD


***


Kombin Önerisi


HotBuys BW Woven Shrug - It Girls
Red The Signs Top - Nelly
Patent Sneaker -   
Dolce Gabbana Inspired Jeans - Dolce & Gabbana Tribute
Mysic Green Ruffled Clutch - Fendi


***


Bu haftalıkta benden bu kadar tutkunlar.
Tekrardan iyi bayramlar ve iyi tatiller.
Önümüzdeki hafta tekrar görüşene dek,
kendinize iyi bakın.

Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon