SPOTLIGHT'IN DOĞAL GÜZELLİKLERİ TOP 10!



DİKKAT! BU YAZI DOĞALLIK İÇERİR!


    Merhaba Stardoll Magazine Turkey Ailesi!

   Yazıma trafoların üzerindeki yüksek gerilim uyarısına benzer bir uyarıyla başladığım için kusuruma bakmayın. Ama birazdan bahsedeceğim konu için oldukça heyecanlıyım.

   Tasarım yapmak şüphesiz Stardoll’un bize verdiği en güzel şeylerden biri. Bu sayede birbirinden özgün saçlar, dudaklar, kaşlar ve yüz maskeleri hatta resimler tasarlayabiliyoruz. Bu harika bir şey, tabii ki abartılmadığı sürece. Bazen öyle bebekler görüyorum ki üst üste kullanılmış maskeler, abartılı göğüs tasarımları ve bunun gibi şeyler yüzünden göz yakan radyoaktif maddelere dönüşüyorlar. Bu tür bebekleri görünce bazen sırf daha çok şaşırmak için güzellik salonlarına gidip makyaj yapıp yüzlerindeki maskeleri sayıyorum. Bazen de gerçekten hoş duran ama tekrar fazlaca maske vs. kullanılmış bebekler görüyorum. Bu bebekler de bende güzel bir kadının bulanık çekilmiş fotoğrafı gibi bir izlenim bırakıyor.

    Peki Stardoll’un bize verdikleriyle doğallığı yakalayamaz mıyız? Size bunu kanıtlayan bebekleri topladım. Özellikle Transform’un maskeleri bize bunu sağlamak için güzel bir fırsat! Taktığınız zaman tasarım maskelere göre daha pürüzüz bir görünüm elde etmenizi sağlıyor. Üstelik 3 farklı ten rengine uygun aydınlatıcı, gölgeleyici ve klasik maskeleri var. Fiyat olarak biraz pahalı gelebilir size. Ama tasarımlardan daha ucuz olduğu da bir gerçek.

     Sözü uzatmadan ve sizi sıkmadan Top 10’a geçeceğim ama öncesinde bahsetmek istediğim bir şey daha var. Sizler için Stardoll’un ürünleri ile neler yapabileceğinizi gösteren bir video hazırladım. Listenin sonundan ulaşabilirsiniz. Umarım videomu beğenirsiniz. Bana destek olmak için lütfen iyi ya da kötü yorumlarınızı bekliyorum. Kendinize iyi bakın.

    Sevgiler,

    CASCA


SPOTLIGHT'IN DOĞAL GÜZELLİKLERİ TOP 10!



10)  dirtyAngel






9) InsaneShadow



8) LepaMicki




7) HappyPink79





6) chica.dulce1





5) Anuskicaa






4) evelynbieberpop





3) midnatts_ros






2) power_busra






1) TolaireGirl





                                              



2 yorum

cidden 2. sıradaymışım *-*

gerçekten benim gibi düşünen biri olduğuna inanamıyorum, ilk paragrafına o kadar katılıyorum kiii.
mükemmel tasarımlar var kesinlikle ama bi kağıt bebek oyunu için gerçeksiliği fazla mı önemsiyoruz bilemedim :/

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon