Stardollda En Çok Aranan Kıyafetler :)

Merhaba arkadaşlar :)
Bugün sizlere stardollda en çok aranan ve değerli olarak nitelendirilen kıyafetleri gösteren bir yazı hazırladım. Öncelikle hepimizin bildiği gibi oyunda 600 stardollarının üstünde mal alımı veya satımı yasak.

Fakat facebook twitter veya stardoll chati gibi ortamlarda anlaşmalar yapılarak değerli olarak nitelendirilen bu ürünler 2-3bin stardolları fiyata satılıyor.
İşte kız ve erkekler medoller için o ürünlerden bazıları: 


İlk olarak oyunda neredeyse efsaneleşen DKNY mağzasının Scuba dress elbisesi.Oyunda en çok aranan hatta kullanıcıların tanıtımında en çok gördüğüm elbise. Elbiseye istenen ortalama stardolları ise 3-4 Bin stardolları arası!


İkinci ürünümüz ise Le mağzasından Black Pom Pom Cape Ceketi.Le mağzanın ikinci açtığı Le re-edition mağazasıyla tekrar starbazara girse de oyunda bulunması çok zor olan eşyalardan biri.
İstenen stardolları fiyatı : 1-2 bin stardolları arası!



Üçüncü ürünümüz ise yine Le mağzasından Faux Fur Sash Blazer isimli ceket.Zor bulunan bu ceketin stardolldaki fiyatı 1-2 bin stardolları arası.


Dördüncü ürünümüz erkekler için belkide oyunda en çok aranan Museum Mile markasının Mens Tattoo Effect top isimli dövmesi.İstenilen stardolları: 1-2bin stardolları arası!
Beşinci ürünümüz yine erkekler için Strike Pose mağzasından Uomo Vogue Pose isimli ceket.
Cekete istenilen stardolları fiyatı ise: 600 Stardolları ile bin stardolları arası.


UNUTMAYALIM! Oyunun kurallarını ihlal edip bu şekilde ürün alımı veya satımı yapan kişilerin kuralları çiğnediği aşikardır! Bu şekilde ürün alımı veya satımı yapanların hesapları stardoll yönetimi tarafından kapatılabilir!
Anlık heveslerle tüm emeğimizi çöpe atmayalım :) 
Vakit ayırıp incelediğiniz için teşekkürler 
Diya-she

1 yorum:

Uzun zamandır museum mile arıyorum lakin bulamıyorum satan biri beni bulabilir mi stardoll adım starzayn_ben

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon