Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 30

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Pazartesi günü yeni Museum Mile koleksiyonu 
satışa sunuldu.


Koleksiyonda 100 senedir süregelmiş olan moda trendleri
ile ilgili parçalar sergilenmiş.
Şimdilerde vintage olarak değerlendirdiğimiz bu kıyafetler,
zamanında son derece modaydı.
Bence güzel bir koleksiyon olmuş.
Decades mağazası plazadan gittikten sonra oyunda 
vintage fikri üzerine kurulu bir mağaza olmadığından,
bu tarzı seven kullanıcıların fazla opsiyonu kalmadı.
Belki bu koleksiyon onları mutlu edebilmiştir.
Ben özellikle dekor ürünlerini beğendim bu koleksiyonda.
Eski arabalar ilgimi çekiyor olduğundan tabii ki dayanamayıp
hemen ikisini de aldım.
Koleksiyon limited olmadığı için mutluyum.
Ayrıca tablolar harika görünüyorlar bence.
Siz ne dersiniz tutkunlar?


***


Daha sonra yaz esintileriyle bezenmiş bir Polished
koleksiyonu yayınlandı.


Karpuz, papatya, ruj izi...
Tırnaklarını giydiği kıyafete göre sadece siyaha veya beyaza boyayan birisi olarak
beni mutlu eden ve birkaç ürün almadan edemediğim bir koleksiyon olmuş.
Ojeler tırnakta biraz tuhaf dursa da, şirin olduklarını kabul etmek lazım.
Beğendim.


***


Perşembe günü Royalty mağazasında %50 indirim başladı.


Mağazanın eski sayfalarında geçerli olan kapanış indirimi,
geldi ve geçti. Eğer Royalty iseniz umarım istediğiniz ürünleri alabilmişsinizdir.
Büyük ihtimalle yakında yeni bir Royalty koleksiyonu plazada yerini alacaktır.
En azından ben öyle tahmin ediyorum.
Sizce?


***


Cuma günü ise Bonjour Bizou yenilendi.


Açık renkler, çiçek desenleri... 
Önümüzdeki sıcak günler için oldukça uygun kıyafetler.
Basit ve hoş bir koleksiyon olmuş.
Söylenecek fazla söz yok, günlük kombinlerinizde rahatlıkla
kullanabileceğiniz kıyafetler.
Güzel.


***


Haftanın Hotbuys Ürünü;


Hot Buys D&G Inspired Jeans - 18SD -


***


Kombin Önerisi;


Hot Buys D&G Inspired Jeans - It Girls
The Photagrapher Pose Medium - Strike A Pose
Platform Street Sneakers - Evil Panda
(Arkadaşlar açık söyleyeyim, 
hayatımda bu kadar uyumsuz pantolon görmedim ben.
Boyu bir garip, rengi acayip...
Bir renk oyunda başka hiç mi bir ürünle uyuşmaz.
Elimden geleni yaptım, umarım beğenmişsinizdir.
Basit gibi duran ama yapım aşaması 15 dakika süren 
bu kombinle ilgili söyleyeceklerim bu kadar...)


***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Yorum yapmak isterseniz lütfen çekinmeyin.
Tekrar görüşene dek kendinize çok iyi bakın.

Sevgiler,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon