Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 28

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



Geç gelen post için özür dileyerek başlamak isterim özetime.
Stardoll'da sıradan bir hafta geçirdik desem yalan olmaz; 
bir indirim, bir mağaza, Callie'nin seçimi ve limited koleksiyon...



Haftaya yeni Transform koleksiyonu ile başladık.


6-24SD arasında değişen fiyatlarıyla "yeni" gibi gözüken bu koleksiyon,
aslında pek de öyle değil...
Yani mavi allığı temalı bir görüntü oluşturmuyorsanız kullanmazsınız ki...
En azından ben kullanmam.
Rujlardan iki tane aldıktan sonra daha önceki koleksiyonda neredeyse aynı 
renklerin önceki koleksiyonlarda da bulunduğunu farkettim.
Bilemiyorum çok renkli koleksiyonlar güzel evet ama çok fazla muadili varken
neden biraz da böyle nude renklere yönelmiyorlar diye düşünmüyor değilim.
Belki deneseler daha bile çok satabilirler, ayrıca oyundaki bütün mağazaları gezecek olursak
sanırım artık pembenin her tonuna sahibizdir...
En azından renlkleri biraz değiştirebiliriz değil mi Stardoll?


***


Çarşamba günü ise Callie's Picks - Tokyo Calling koleksiyonu yayınlandı.


Parlak ve renkli bir koleksiyonla çıkmış bu sefer Callie karşımıza,
bazı ürünleri büyük ihtimalle hiç kullanmayacağımı bilsem de almış bulundum.
Tatlılıklarına kandım galiba. :D
Ayrıca fiyatları da fark etmemek mümkün değildi zira
gözümüze gözümüze sokmuşlar adeta.
I♥Fashion yazılı tişörtü 14SD'a satmak pekte akıl karı bir iş olmasa gerek,
ya da satın almak... 
Bazaarda bile satmıyor artık insanlar bunu, geri dönüştürüyorlar.
Bilemedim, ürünler kendi kesimine hitap ediyor, ama fiyatlarla ilgili düşüncemi
değiştirmem için bu yeterli değil...


***


Perşembe günü Otherworld mağazasında indirim vardı.


%50 tutarındaki bu indirim inanmayacaksınız ama pek çok kişiyi
oldukça üzdü. Neden mi?
Çünkü bu indirim aynı zamanda mağazanın son sayfalarındaki ürünlerin
plazayı pazartesi terk edeceği anlamına geliyordu.
Malum Stardoll'da doğa temalı mağazalar oldukça sınırlı bir sayıda olunca
kullanıcılarda kendilerine stok yapma telaşı başladı ve bu durum 
Stardoll'daki hatırı sayılır sahte hesap ailesini biraz daha büyütmüş oldu.
Neyse ki son limited koleksiyonda çok beğendiğim parça yoktu da,
biraz SD arttırıp istediğim Otherworld ürünlerinden stok yapabildim.


***


Veee son olarak Limited Edition...


Beğendiğim ürünler yarı yarıya olmasına rağmen 
sadece beğendiğim ürünler bu koleksiyonu benim için müthiş yaptı.
Neredeyse 1000SD harcadım ve her bir kuruşuna değdi...
Arkaplanıda en az kıyafetler kadar beğendim ve hemen kullandım.
Saç stili şaşırtıcı bir şekilde her bebekte güzel duruyordu. (tabi ki ben hariç)
Ben açıkçası Met kırmızı halısının başrolde olduğu bir Young Hollywood bekliyordum,
ama LE çok iyi bir koleksiyonla geldi ve bizlere YH'u pek aramadı gözümüz.
Siz ne dersiniz tutkunlar?


***


Haftanın Hotbuys Ürünleri;


Hot Buys Sheer Lace Jumpsuit - 19SD
Hot Buys Embellished D&G Heels - 12SD


***


Kombin önerisi;


Hot Buys Sheer Lace Jumpsuit - Velvet Orchid
Hot Buys Embellished D&G Heels - Fallen Angel
Hung Up Blazer - Chanel Tribute
 Chunky Chanel Necklace -                                           
Tribute Goa Box Clutch - Oscar De La Renta
LE - Tassle Necklace
Rounded Sunglasses - Nelly


***


Bu haftalıkta benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Haftaya tekrar görüşene dek,
kendinize iyi bakın.


Sevgiler,

2 yorum

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon