19 Mayıs Suitleri!

Stardoll Gençlerinin ATA'mıza Minnet Gösterisi!

19 Mayıs Suiti yarışmamıza katılarak suitlerinin bir odasını '19 Mayıs coşkusu' konsepti ile dizayn eden üyelerimiz arasından zor da olsa 5 kazanan seçtik ve ödüllerini kendilerine ilettik! Densiay Türk bayrağı ve Mustafa Kemal Atatürk imzalı dövmeleri bazaarından kazanan üyelere ayırdı! Şimdi sıra sizde; blogumuzun sağ tarafında yer alan ankete katılarak en beğendiğiniz suitin sahibinin Strike A Pose elbisesi kazanmasına yardımcı olabilirsiniz. Fikir verebilmesi için işte kazanan suitler ve sahipleri;

droe 
Karizma_Erkut 
diziler-1
dramahayat
Pinkgiggly63 

Siz de Stardoll'un başlattığı 19 MAYIS EĞLENCESİ yarışmasına katılarak eşsiz bir ödül kazanabilirsiniz! 400 milyon üye arasından sadece 5 kişinin sahip olabileceği bir ödülden bahsediyoruz!!! :) Kesinlikle katılın.

Sevgilerle,
RockinCreyzi

2 yorum

Çok heyecanlıyım inşAllah ben kazanırım finale kaldığıma gerçekten inanamıyorum dövme gerçekten de harika ! teşekkür ederim kazanamasam bile kazanan arkadaşı tebrik ederim bana oy verirseniz çok sevinirim :) ♥ -droe

Ankete kaldığım için çok mutluyum çığlık attım yani şok oldum çok ama çok mutluyum hak eden kazanır inş. beni oylarsaız çok sevinirim diziler-1

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon