Kırmızı Halı ''azobus''

HEPİNİZE MERHABALAR STARDOLL MAGAZINE TURKEY OKURLARI





Bugün her hafta yapacağımız olan Kırmızı Halı adlı uygulamamıza başlıyoruz ilk konuğumuz ''azobus'' ile çok keyifli bir röportaj yaptık. Umarım beğenirsiniz.

Azobus kimdir?;

Azobus (Büşra), Stardoll'daki başarılı Türk tasarımcılarından biridir. Gerek dekor, gerek saç bölümünde gayet başarılıdır. MSW 2015'de Yarı Finalist olmuştur. Başarılarından birkaçı; Starmovie Kazananı, Parti organizatörü Kazananı, En iyi Sahne Kazananı, Birçok kez NCG'lik ve CG'lik.


Tasarımlarından birkaçı ;


Kendisi tanıdığımıza göre artık röportajımıza geçelim :)

Öncelikle röportajımızı kabul ettiğiniz için teşekkürler :)
Ben teşekkür ederim :)

İlk olarak sormak istediğim soru, siz gerçekten saç ve dekor tasarlamada çok iyisiniz. Bu başarıyı neye borçlusunuz?
Ben tasarımı başından beri çok seviyorum, dekor ile başladım büyük bir hevesle aslında başarımı hırsıma borçluyum.

Biliyorsunuz ki Stardoll'da günlük dekor,saç,takı,giysi tasarım kazananları oluyor ve çoğu haksız yere oluyor hatta bir parça saç ile kazanan bile var bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bunun önüne Stardoll bile geçemiyor, ne yazıkki bizim insanlarımız dikkatli olup hak edene oy vermediği sürece düzelmesi imkansız hak edenlerin hakkı yeniniyor.

Birçok kez NCG, CG olmuşluğunuz var. Sizce insanlar NCG veya CG olmak için neler yapmalı?
Yayın mesajlarını kullanmak tabikide önemli birde kendinize özgün bir tarz yaratın, insanlar sizi gördüğü anda tanısın o zaman farklılığınız ile kazanmak kolay.

Stardoll'u gerçekten gelişmiş buluyormusunuz?
Stardoll bana göre yerinde, yeniliklere fazla alışık değilim fakat podyum geri dönmeli!

Stardoll'da sevdiğiniz popüler isimler varmı, varsa kimler?
Sevdiğim popüler isim bir düşüneyim biraz zor tabiki ama sevdiğim arkadaşlarım var; Kikinka4.12 ve sorigugu inanılmazlar.

Stardoll'a kim sayesinde başvurdunuz?
Komşumuzun çocukları sayesinde başladım.

Stardoll'a ilk başladığınızda yanınızda kimler vardı?
Komşumuzun çocukları vardı yardım ediyorlardı ve öğretiyorlardı.

Gerçekten çok keyifli bir röportaj gerçekleştirdik, tekrardan teşekkür ederim :)
Ben teşekkür ederim :)

Sevgilerle;
AJDAPEKKO




http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon