Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 20

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!



İyi haftalar dileyerek bu haftaki özetimize başlıyorum.



Pazartesi günü, Pretty'n'Love Dekor mağazasının yeni koleksiyonu satışa sunuldu.


Bahar kokan koleksiyonda genel olarak açık pastel renk 
tonları tercih edilmiş.
Sevgililer gününde bir düğün teması gibi
 gözüken ürünler çok şirin.
Özellikle ağzında çiçeğiyle tatlı bir bakış atan Chihuahua
beni bitirdi. ^.^
Ayrıca son derece güzel dekore edilmiş bir pencere 
hazırlanmış olması da dikkatimi çekmedi değil.
İlginç, hoş.




***



Ardından, Callie's Picks - "A Love Story"
koleksiyonu plazada yerini aldı.


Adı üstünde bir aşk hikayesi,
yani sevgililer günü temalı bir koleksiyon daha...
Pastel renkler, danteller, kalpler ve bir buket çiçek...
Güzel düşünülmüş fakat uygulamada yetersiz kalmış olan bir koleksiyon.
Daha çok elbise, tuvalet vb. ürün bekliyordum,
veya daha nadir bulunan ürünler.
Bir daha ki sefere artık.



***



Daha sonra, Sevgililer Günü teklifi satışa çıktı.


Teklif sadece kart ile alışveriş yapan/yapabilen
 üyeler için sunuldu.
keşke telefon alışverişine de sunulsaydı da 
herkes faydalanabilseydi tekliften.
Teklif 2 aylık Süperstarlık üyeliği,
300 Stardollar, 300 Starcoin 
ve 8 adet hediyeden oluşuyordu.
Ben hediyeleri genel olarak beğendim,
özellikle botları üzerlerindeki kalpleri görene kadar
daha çok sevmiştim ama kısmet. :)



***


Son olarak, Cuma günü Velvet Orchid yenilendi.


Parlak, parlak, parlak, çok parlak bir koleksiyonla
mağazaya katılan Velvet Orchid bana 80'leri anımsattı.
Kıyafetlerden çok beğendiklerim de oldu,
beğenmediklerim de. 
Platformlar çok hoşuma gitti, uzun zamandır mağazada 
göremiyorduk.
Bunun dışında mağazayla ilgili söyleyecek çok fazla şey yok.
Güzel...



***



Haftanın HotBuys ürünleri;




Kombin önerisi;




YSL - Off Shoulder Faux Fur
Pretty'n'Love - HB Cream Undershirt
Pals - Camilla Flares
It Girls - Boho Chloe Inspired Bag
 - HB Shoes
Jetset - Cerise Sunglasses



***



Umarım sevgililer gününüz yalnız dahi olsanız güzel ve mutlu geçmiştir.
Önümüzdeki haftanız ise huzurlu geçecektir.
Görüşmek üzere, kendinize iyi bakın.



Sevgiler,




http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon