Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 18

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL VE STARDOLL MAGAZİNE TUTKUNLARI!




Nasılsınız?
Haftanız iyi geçmiştir umarım.
Uzatmadan haftalık özetimi yazmaya başlıyorum.



Haftaya başlarken Splendid mağazası yenilendi.


Ürünler adeta 
"Her zamanki gibi sıradan bir Splendid koleksiyonu ile daha karşındayız." 
diye haykırış şekliydi Stardoll'un, suratıma suratıma...
 Zaten çok büyük olaylar beklemiyordum ama 
ne bileyim sıradan işte.


Genel olarak ise Splendid şirin bir mağaza,
saç bantları ve kirpikleri çok tatlı oluyor.
Ne kadar gelişmesini istesem de,
bu mağazanın kötü olduğu anlamına gelmiyor.
Sadece daha iyi olmasını istiyorum...
Küçük bir koleksiyonla mağazaya katılan Splendid'de
fiyatlar 6 ve 14 Stardollar arası değişiyor,
ayrıca bir adette Starcoin ürünü bulunmakta.



***



Ardından, Callie's Picks "We Are the Mods"
başlıklı koleksiyonu ile plazadaki yerini aldı.


60'lar modasından esinlenilerek hazırlanmış olan seçimlerin
çoğu hoşuma gitti.
Ben vintage kombinleri çok sık kullanmıyorum,
ama Stardoll'da bu tarzı gerçekten seven ve kullanan pek çok oyuncu var.
58 numaralı koleksiyon gerçekten işlerine yarayabilecek
seçenekler ile dolu, eski dokulu kıyafetleri sevenler için.





***



Daha sonra, Stardoll'un 400 Milyon Üye kampanyası başladı.


Önce plazada 400 Milyon penceresi açıldı 
ve birkaç kıyafet satışa sunuldu.


Henüz 400 milyon üyeye ulaşmayan Stardoll,
şimdilik sadece her Süperstarlık alımına 
%25 daha fazla Stardollar öneren bir teklif sundu.
Ayrıca süitlerimizde ki boş hediye paketlerininde 
kampanya ile ilgisi olduğunu sanıyorum.
Kampanyayla ilgili gönderilen ilk mesajda bahsi geçen
üç hediyenin o kutulardan çıkmasını bekliyorum.
Ama dediğim gibi Stardoll henüz 400 milyon üye sayısına ulaşmadığından,
paketlerden hediye çıkacak mı diye beklemek mecburiyetindeyiz.
Ayrıca kampanya ile ilgili birde test hazırlanmış.
Testi cevaplandıran herkese şirin bir yastık hediye edildi.



***



Cuma günü ise uzun süredir beklenen
ANTIDOTE
sonunda yenilendi.


"G.I. Jane" 
başlığı ile bizlerle buluşan koleksiyonda gerçekten çok iyi parçalar vardı.
"vardı" diyorum çünkü, ürünler birdenbire tükendi.
(Neredeyse tükendi...)
Bu benim tam manasıyla yetişemediğim ikinci limited 
koleksiyon oldu ve ben yine çok üzüldüm.
Önce LE Dekor, şimdi Antidote...
Stardoll beni limited koleksiyonlarda şaşırtmaya başladı,
hemde iyi anlamda.
Siz ne dersiniz sevgili tutkunlar?


Stardoll sizce de bir alkışı hak etmiyor mu? ☺



***



Hafta içerisinde ayrıca YSL Tribute mağazasının plazadan 
ayrılacağına dair bir mesaj aldık.
Böylelikle bir tribute sezonunu daha kapatmış olduk,
önümüzdeki sezon görüşmek üzere sevgili tributeler... ☻




***



Haftanın HotBuys Ürünleri;


9 ve 10 numaralı,
ocak ayının son HotBuys ürünleri olan
çorap ve küpelerle birlikte ayı sonlandırmış bulunuyoruz.
Lace Tights - 15SD -
Fringe Earrings - 12SD -



Kombin Önerisi;


               It Girls - Beckham Faux Fur Coat
Pals - Camilla Shirt
Callie's Picks - BTS Black Skirt
                - Pin Brooch
 Fallen Angel - Hotbuys Lace Tights
  Nelly - Everyday Bag
                                 - Black Round Toed Pumps



***



Bu haftalık benden bu kadar sevgili tutkunlar.
Kendinize iyi bakın ve gözünüze çarpan birşey olursa
 yorum yapmayı unutmayın.
İyi bir hafta geçirmenizi diliyorum.
Önümüzdeki hafta tekrar görüşmek üzere.



Sevgiler,


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon