Stardoll Günlük Kombin Önerileri

Stardoll Günlük Kombin Önerileri

Merhaba Arkadaşlar ! ♥ 
Ben yeni yazar Sıla. Umarım iyi anlaşırız :) 

Gelelim kombinlere ↓ (1)


Kombin iddialı değil sıradan, sade, günlük bir kombin. 
Kombin de her zamanki gibi siyah ve beyaz renkler hakim
Ayakkabı ve çanta mağazada yok fakat siz onun yerine kendi tarzınıza ve zevkinize uygun parçalar kullanabilirsiniz. ^^

Ürünler ♣

• Elbise ↔ Nelly ↔ 22 Stardollar 
• Ayakkabı ↔ Callie ↔ 9 Stardollar 
• Çanta ↔ MSW 15 ↔ 5 Stardollar
• Çeket ↔ Pals ↔ 14 Stardollar 

- Kombini örnek olarak yaptım kombinin aynısını yaparsanız kombin yapmanızın hiç bir anlamı olmaz kendinizden de bir şeyler katarak daha güzel bir kombin yapmaya çalışırsanız daha iyi olur -

Kombin 2 ↓ 


Gri , siyah ve gümüş renklerinden oluşan bir kombin sizlere .. 
Bunu 2 gün önce yapmıştım , şortu çoğu kişi beğenmiyor fakat ben farklı ve marjinal görüyorum :D
Siz beğendiğiniz başka bir şortla değiştirebilirsiniz.

Ürünler ↓
• Üst - Museum Mile - 22 Sd 
• Şort - Evil Panda - 60 sc 
• Ayakkabı - Original Future - 86 sc 
Çanta - Royalty - 86 sc
Gözlük - Mr. - 6sd
Dövme ve kolye mağazada bulunmuyor.

Umarım beğenirsiniz ^^

İyi günler,iyi oyunlar dilerim

-yunuskz123

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon