Büyük Ödüllü Yılbaşı Çekilişi

Stardoll Magazine Turkey & Stardoll Life Büyük Ödüllü Yılbaşı Çekilişi Başladı!


KATILIM KOŞULLARI

1-) Öncelikle blogumuza üye olmalısınız ('bu siteye katılın'a tıklayarak) , Facebook sayfamız Stardoll Life'ı beğenmelisiniz , Twitter ve İnstagram'da takip etmelisiniz.

2-) Yeni Facebook grubumuz Stardoll Life Birliği'ne üye olmalısınız.

3-) Yöneticimiz Pinduw'un Son Spotlight fotoğrafını beğenin (TIKLA)

4-) Son olarak bu yazımızın alt kısmında yer alan yorum kısmına 2016'da Stardoll'den beklentilerinizi; görüş, öneri ve şikayetlerinizi yazın...

ÖDÜLLER

Tüm şartları yerine getirdiğinden emin olanlar buraya tıklayıp kullanıcı adlarını yazacaklar ve 25 şanslı üyemiz 1 Ocak 2016'da görselde yer alan LE, Tribute markalı kıyafetleri ve tasarım saçları kazanacak!

Mutlu yıllar, bol şanslar...

mutlu-yillar-hareketli-resim-0279

23 yorum

2016 beklentim güzel bir yıl geçmesi ve stardolda yeni ürünlerde indirim yapılması

2016 umarım şehitsiz tüm Türkiye için mutlu bir yıl olur ve her yıl dilediğim gibi Rihanna ile tanışırım umarım

2016 da barış olsun. Selena ile tanışırım İnş. Stardolla gelirsek bedava stardollars ve indirim istiyorum.

Umarım herkes için daha iyi ve adil bir yıl olur.


2016 da umarım hiç gözyaşı dökülmez,kimse hayatını kaybetmez ve sağlıklı mut bir yıl olur benim en büyük dileğim bu

ürünlerin kaliteli ve ucuz olması bde callieye evil panda gelmesi :'))

Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bu yorum yazar tarafından silindi.

2016'da bütün insanların barış içinde kimsenin şehit düştüğü veya ölmediği mutlu huzurlu bir yıl geçmesini dilerim

Bonibonss

Stardolldan beklentim süperstar veya Royalty olmak veya kendi bloğumun olması ya da Stardoll-LİFE ailesinin bir admini olmak :D

stardolldan beklentim mağazalar her zaman yenilensin süperstarlık fiyatları ucuzlatılsın çünkü 200 sd + sslik 10 tl olmamalı çok pahalı oluyo her zaman kontörde yükleyemiyoruz sonra sc'ye güzel ürünler gelsin tasarımcılar 40 sdye tasarladığı şeyi 80 sdye satmasın en fazla 15 sd falan yükselt bu kadarda fazla olmamalı sonra bazaarda en fazla 600 sdye ürün satılmasın en fazla 300 sd olsun günde fazla sd kazananlara uyarı gelmesin hacker cherry gitsin 3 kere uyarı alma şansı olsun ''LE ürünleri biraz daha uygun olsun ve ben stardollda girdiğimde direkt limitli ürünler bitmiş oluyo ve okuldan eve yeni gelmiş oluyorum o yüzden limitli ürünlerin limiti biraz daha fazla olsun çünkü satın alamıyorum :( şifre isteyenler ve sana saç hilesi yapıyım mı vs gibi şeyler diyenler stardollda olmasın ve istediğimiz kullanıcı adını kullanalım aktif olmayan hesaplar kapansın sırf partilere gitmek için açılan yeni hesaplar 1 ay sonra hemen kapatılsın anlayışınız için teşekkür ederim sizi seviyorum STARDOLL MAGAZİNE TURKEY <3

2 tl'ye süperstarlıkta her zaman olmalı bence

Bence iyi bir çekiliş 25 üyenin kazanması da muhteşem.

İlk olarak Stardoll Magazine Turkey blog sahibinin,yazarlarının bizlere tüm yıl boyunca en iyi hizmeti vermek adına emek harcayan herkesin yeni yılını kutlarım ve hepinize de her şey için teşekkür ederim :)
2016 da Stardoll da olmasını istediklerim:
İlk olarak bazı ss hesapların kapak kızı olunca falan nedensizce kapatıldığını duydum lütfen buna bir son verilsin ben ss değilim olmadım hiç ama yine de onca para ve emek harcanan bir ss hesabı nedensizce kapatılıyorsa bu konuda ss lere destek vermek isterim
İkinci olarak lütfen normal üyeler de düşünülsün biraz ve fiyatlar daha uygun olsun
Üçüncüsü Stilist Stüdyo alanlardan ilgilenmeyenler oluyor mesela benim şu an görevim var ve 5-6 stüdyoda sıraya girdim ama henüz hiçbirinden dönüt almadım sanırım artık akademi görevlerim gelmeyecek istediğim tek şey lütfen stüdyo alpı ilgilenmeyen üyelere uyarı mesajı gönderilsin ve sıraya girme sayısı 5-6 stüdyoyla sınırlandırılmasın şu an başka bir stüdyoda sıraya giremiyorum çünkü
Dördüncü olaraksa lütfen ss ve royalty olanlar 2 sc aldığınız saçı olsun 80-100 sd gibi yüksek maliyette satmayın bizleride düşünün lütfen 15-20 sd fark koyun en fazla maksat sizde kazanın bizde
Son olarak yeni yıl hepinize mutluluğu,sağlığı,başarıyı ve huzuru getirsin :)
MUTLU YILLAR ❤

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yeni yılda stardoll dan beklentim ürünlerin daha uygun olması ve yeniden süperstar olabilmek. Herkese mutlu yılaaar :) Ayrıca stardoll magazine turkey blog sahibine ve tüm yazarlara tüm yıl bizler için emek harcadıkları için ve güzel vakit geçirmemizi sağladıkları için teşekkür ederiim -opapatiika

2016 da stardolldan beklentim sclik kıyafetlerin eskisi gibi güzel olması ve görevlerin fazlalaştırılması
Herkese İyi Seneler

beklentilerim:bence stardoll gayet güzel bir uygulama pek bir değişikliğe gerek yok ama bemin beklentim şu ki bütün üyelere iki aylığına süperstarlık verilebilir ama bu pekte olanaklı değil ama olursa ben ve diğer bütün üyeler çok seviniriz ama her halükarda stardoll çok harika bir uygulama. şikayetlerim: benim canımı sıkan tek şey süperstarların herşeyi alabilmesi ve onların aldıkları şeyleri bizim alamamamız bu biraz can sıkıyor ama bu şekilde de çok zevk verici. görüşlerim: biz ablamla bu hesabı birlikte kullanıyoruz biz bu yılbaşı çekilişini bu gün gördük ve çok uğraştık instagram ve twitter imiz yoktu onları açtık facebook a bağladık facebooku yıllar sonra ilk kez kullandık kullanmamamız gerektiği halde kendimizi riske attık. kısacası bu çekiliş için çok uğraştık eğer kazanamassak çok büyük hayal kırıklığına uğrayacağız zaten yıllardır gizliden süperstar olmayı düşünüyoruz bir beceremedik hatta ben bi ara yaparken anneme yakalandım azar işittim yok neymiş güvenmiyormuş bu siteye ama ben güveniyorum. neyse çok uzattım bizden istediğiniz her şeyi yaptık bizi seçerseniz çok seviniriz bu oyun için çok çabalıyoruz

SEVGİLERLE
-LARİSSARU

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_