Miss Stardoll World 2015 | Finals

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

3 Eylül'den bu güne kadar büyük bir kitle tarafından oylanan üyeler arasından en çok oyu alan 30 başarılı Stardoll kullanıcısı bugün finallere yükseldiler!


Ülkemizden 4 üye final oylamasında endam sergiliyorlar ve oylarınızı bekliyorlar!
Karmavi, Femdem, Cutecrystall ve Busecem06 Türkiye'den finale kalan ve bizi temsil eden üyeler oldular. Sizin sevdiğiniz kadar onlar da sizleri çok seviyor!

Bakın sadece siz değerli Stardoll Magazine Turkey takipçileri için neler söylediler;


KARMAVİ

Çok heycanlıyım , ayrıca mutluluk patlaması yaşıyorum şu an. Gerçekten oylayan herkese sonsuz teşekkürlerimi buradan iletiyorum... Hepiniz seviliyorsunuz!


FEMDEM

Stardoll Magazine Turkey üyelerine ve beni destekleyen tüm stardoll oyuncularına öncelikle teşekkür ederim. MSW Finali her stardoll oyuncusunun hayali, aldığınız ödülleri taçlandıracak son ödül. Ben de tabii ki bu ödülün finalistlerinden olmanın onurunu yaşıyorum. Türkiye'yi sonuna kadar temsil ederek Msw tacını ülkemize kazandırmak benim için en büyük gurur olacaktır. Tek dileğim beni bu yolda yalnız bırakmayarak desteklerinizle yanımda olmanızdır. Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim!


CUTERYSTALL

Ben her zaman umutsuz olanları umuda sürükledim. Ben hep inandım ve inanmak başarmanın yarısıdır. Msw'de yarı finale çıkıp çıkamayacağıma dair şüphelerim vardı ama hep pozitif düşündüm. İnanın çok işe yarıyor. Ne olursa olsun kimse umudunu kaybetmemeli. Evet destekçim azdı belki ama özdü gerçekten. Hepsi kalpten inandılar. Bana oy veren vermeyen hakettiğimi düşünen düşünmeyen kim varsa saygı gösteriyorum ve çok teşekkür ediyorum. Ülkemi en iyi şekilde temsil edip gururlandırma fırsatını bana verenlerin yüzünü kara çıkarmayacağıma da söz veriyorum. Umarım ben derece alamasam da 1.Türkiyeden çıkar! 


BUSECEM06

Merhaba öncelikle röportaj için Stardoll Magazine Turkey ekibine teşekkür ederim.Dünyada neredeyse bütün ülkelerce oynanan ve birçok üyesi olan bir oyunda Stardoll'da ilk 200'e girebilmek ve daha sonrada ilk 30 kişi arasına yükselebilmek çok gurur verici birşey.Her şekilde ülkemi en iyi şekilde temsil edeceğime inanıyorum!Desteğini baştan beri eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim.


İşte böyle sevgili Stardoll tutkunları, şimdi Eda.Stardoll'umuzun da dediği gibi;

MSW 2015 de SON TURDA TAM 4 ŞAHANE TÜRK VAR....
BUNDAN SONRASI İÇİN HER ŞEY SENİN ELİNDE TÜRKİYE...
HERKES OY KULLANMAYAAAA...

Sevgilerle,
RockinCreyzi

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon