Stardoll Üyelerinin Soma İçin Yaptıkları

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Malum ülkemiz Soma maden faciası dolayısı ile zor bir dönemden geçiyor...
Şehitlerimizin ardından gerçekten üzülmeyen , geride kalanlar için içi sızlamayan tek bir kişinin olmadığını biliyorum. Herkes elinden geldiğince yardım etmeye çalışıyor, maddi gücü olmayan en büyük yardım olarak dualarını gönderiyor... 

Stardoll'ün güzel yürekli çocukları, gençleri, neredeyse tüm Türk üyeleri oyun platformunda SOMA faciasına dair tüm dünya çocuklarına farkındalık için suitlerini ve me-doll'lerini duruma uygun olarak şekillendiriyorlar.

Bu güzel insanların yaptıkları çalışmalardan önce bir hatırlatmada bulunmak ve tavsiye vermek istiyorum stardoll üyelerine. Facebook'ta çok görüyorum, neredeyse her gün onlarca Türk üye süperstarlık satın alıyorlar. Sizden ricam lütfen şu sıralar süperstar olmayı düşünüyorsanız bunun yerine Soma için belirli kuruluşlara, derneklere telefon aracılığı ile küçük ama önemli yardımlar yapın... 

ve geçelim Soma için farkındalık amaçlı oluşturulan suitlere, me-doll'lere;








Eminim şu an görev başında bulunabilseydi Eda.Stardoll'de Soma için en azından taziye yazısı yayımlardı. Soma için ve ülkemiz için ARTIK GERÇEKTEN BU SON OLSUN! dilekleriyle yazımı sonlandırmak istiyorum.

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon