Mertcan Karakaya ile Röportaj!

Merhaba Mertcan Karakaya ve stardoll magazine tutkunları!

Sizler için sevdiğiniz genç internet ünlülerimiz ile röportajlar yapmaya devam ediyoruz!
Son olarak çok değerli ve eşine az rastlanır bir kişiliğe sahip olan Mertcan Karakaya ile gerçekten çok samimi cevaplar aldığım güzel bir röportaj gerçekleştirdim ve görüşlerinize sunmaktan mutluluk duyarım, eminim sizlerde beğenerek okuyacaksınızdır;


Merhaba Mert!
Öncelikle röportaj teklifimi kabul ettiğin için tekrar çok teşekkür ederim.
Gerçekten çok samimi bir kişiliğe sahipsin.

-+40.000 dışında seni tanımayanlar için biraz kendinden bahseder misin?
Normal takipçilerim dışında beni tanımayanlar için diyebileceğim bir şey düşünüyorum, düşünüyorum bir türlü bulamıyorum... Kendimi böyle uzun uzun anlatmaya kalkarsam altından bir türlü kalkamam, o yüzden beni sadece ''Hayallerine koşar adım ile ilerleyen ama sonun da kendini hep yerde bulan'' olarak adlandırsınlar, beni böyle bilsinler. Çünkü ne zaman istediğim şeyleri gerçekleştirmeye kalksam mutlaka bir engel oluyor. Ve bu çelmeyi uzatanlar genellikle en yakınlarım oluyor, öyle işte. Ben artık kendimi böyle benimsedim.

-En sevdiğin ve en sevmediğin özelliklerin nelerdir?
Kendim de bulduğum en güzel şey, şuan da sahip olduğum sevenlerim karşısında hiç bir şekilde beni sevmeyen insanları sevindirmedim. Çok ilgi karşısında kişiliğimin kaybolmasına asla izin vermedim ve vermeyeceğim. Kendim de bulduğum en zavallı durum ise benim hakkımda düşünülen olumsuz ön yargıları bana koyduklarını iğrenç etiketleri fazlasıyla düşünmem ve üzülmem. Sanırım böyle anlatabilirim.

-Sevenlerin gibi sevmeyenlerin de vardır elbet, genelde hangi yönde sevgisiz, sevimsiz eleştiriler alıyorsun?
Beni hiç tanımadan sevmeyen insanları ben gözümde ''gereksiz ve ilgi bekleyen aciz insanlar'' olarak nitelendiririm. Ülkemiz ön yargı ülkesi olduğu için giyiniş tarzımdan fazla eleştiri alıyorum, aslında bu eleştiri değil nefret dolu sarfettikleri cümleler. Benim kadar cesaretli olamadıkları için bunu bana parazitli bir şekilde gösteriyorlar. Diyebileceklerim bunlar.

-Sevenlerin ile daha yakın olabilmek için bir kafe açtığını biliyoruz, bu fikir nereden, nasıl çıktı ve ileride ne gibi gelişmeler olacak, bir planınız var mı?
Cafeyi açmamızın en yegane amacı beni görmek isteyipte bir türlü göremeyenler için, beni gereğinden ve hakettiğimden fazlasıyla seven insancıklarımız var, bu Cafe tamamen bunlar için açıldı. 2 Hafta arayla buluşmalar düzenliyoruz, ben hepsini tanımaya çalışıyorum. Onlarda meraklarını gideriyorlar. Müzik konusun da canlı performans gösterebilmek için birazcık tecrübe edinmek için bir pist/platform yaptık Cafemizin köşesine. Umarım beni sesim için de severler. Tek istediğim şey bu.
Fotoğraf
-Ben seni Justin Bieber cover çalışman ile tanımştım. Yeni cover ya da klip çalışman için sabırsızlanıyorum/z! Yakın zamanda böyle bir proje var mı?
Evet, o zamanlar o kadar acemiydim ki bazen dinleyip dinleyip gülüyorum. Şimdi ise daha profesyonel şeyler üstünde çalışıyorum. Müzik konusunda kaliteli bir şekilde adımlar atmak istiyorum. Umarım benim yolum açılır, çünkü gerçekten fazlasıyla hak etmeyen insan gördükçe içim parçalanıyor. Yakın zamanda kendi bestelediğim şarkıları profesyonel bir şekilde sunmak istiyorum. Fazlasıyla çaba sarfedeceğim ''hakettiğim yerlere gelebilmek adına''

-Seni bir televizyon dizisinde, reklamında vs. görmeyi de çok isteriz, hiç bu yönde teklifler aldın mı?
Evet bir çok teklif aldım, fakat benim ilgi odağım sadece müzik üzerineydi, ve hala öyle

-Tarzını çok beğeniyoruz, nerelerden giyinirsin ve seçimlerinde nelere dikkat edersin?
İltifatın için teşekkür ederim, marka takıntım hiç bir şekilde olmadı. Kötü görünen kıyafetleri bile havalı bir görünüme sokabiliyorum. Bu huyumu da gerçekten seviyorum :)) Hiç bir şekilde kıyafete hak etmediğinden fazla para yatırmadım, genel de ucuz şeylerden de güzel görünüm çıkartabiliyorum. Eğer illa ki bir marka istiyorsanız; Pull&Bear , H&M, bershka, tavsiye ettiğim bunlardır.

-Birazda gündem Ülkemiz biliyorsun son zamanlarda çokça kötü olaylar ile anıldı. Örneğin daha çok bizi ilgilendiren durum olarak twitter, youtube kapatıldı. Bu konularda ne düşünüyorsun?
Siyasetten nefret ettiğim söylemek isterim, başbakanımızın Ülkemiz adına bu düşündüğü gereksiz düşünceleri için kutluyorum. Sosyal ağlara erişimi kapatması şu ana kadar aldığı en gereksiz kararlardan sadece biriydi. Diyebileceğim pek bir şey yok.

-Seni severek takip edenler için hayata dair ne gibi öneride bulunabilirsin? Buradan son olarak sevenlerine aktarmak istediklerin nelerdir?
Beni sevenlere söyleyebileceğim en mantıklı şey; hayallerini hiç bir şekilde satmamalısınız. Ve her zaman umutlarınızı zirvede tutmalısınız, eğer bırakırsanız olumlu şeyler de sizi bırakır. Ve en tecrübeli olduğum ''dost'' kazıklarına hiç bir türlü üzülmeyin, ve insanların sizi ezmesine asla izin vermeyin. ''Kırılacağınızı anladığın an kırın'' ve kendiniz hakkında doğru düşündüğünüz şeyleri yapmak için ne kadar yol katetmeniz gerekiyorsa o yola doğru en hızlı şekilde ulaşmaya uğraşmalısınız, çelme takan olsa bile kalkıp onlara ne kadar güçlü olduğunuzu gösterebilirsiniz. Beni haketmediğimden fazla sevdiğiniz için size minnettarım, sizi fazlasıyla tanımaya çalışıp bir şekilde mutlu etmek için uğraşıyorum/uğraşacağım. Teşekkür ederim, beni en kötü günlerimde yalnız bırakmadığınız için. Yeri geldiğin de savunup yeri geldiğin de hatalarımı yüzüme vurduğunuz için... Ve tekrar teşekkür ederim her şey için sizi seviyorum
bir kez daha sonsuz teşekkürlerimle..


Twitter: @MJBBieb
Facebook; Mertcan Karakaya
Facebook Sayfası; Mertcan Karakaya

 Dediğim gibi çook içten cevaplar aldım! 
Bir sonraki yeni röportajımızda , yine çok sevdiğiniz bir genç ünlü ile tekrar görüşmek üzere,
Takipte kalın ve lütfen öneri ünlü isimlerinizi twitter, facebook ya da blogumuz aracılığı ile yollamaya devam edin! :)

Sevgilerle,

13 yorum

Seninle gurur duyuyoruz Mertcan. Olduğun gibi görünmen dışında,duygularımıza tercüme olduğun için seni çok seviyoruz. Arkanda ve yanında olacağız. Arkadaşın olarak. İyi ki varsın Merddd ^^ ♥

Mirtcaan seni sefiyorus ve her zaman yanindayiz ^^ ♡♥

seni seviyorum mertcan her zaman yanındayım ve öylede olacağımm

Mertcan cok tatlisin seviyorum seni

merdimi yerim lan dgsdgsdg

Bu yorum yazar tarafından silindi.

ÖNCELİKLE İYİKİ VARSIN HERSEYİM İYİKİ TANIMIŞIM SENİ. GÜLÜMSEMEMİN TEK SEBEBİSİN SEN BENİM, YERDE BULDUGUM GÖKYÜZÜMSÜN. VARLIĞIN BİLE HERŞEYİ UNUTTURUYOR BANA. ÇOK AMA ÇOK FARKLISIN BENİM İÇİN . HER ZAMAN YANINDAYIM ÖMRÜM. İYİKİ HAYATIMA GİRMİŞSİN SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM MUTLULUĞUM ♡♡♡♡♡♡♡♡

Mertcan seni cok seviyorum, seviyoruz ve hep gulumse. Olur mu?

Seni Seviyorum Mertcan ve hep seveceğim bu arada yaptığın coverler mükemmel oluyor lütfen devam et. <3 ve sen hep gül olurmu sana gülmek gerçekten yakışıyor. <3

Sayende hayallerimin pesinden gidiyorum, tam umutsuzluga kapildigimda hep yanimda oluyosun sana sariliyorum ve hersey duzeliyo, seninleyken cok egleniyorum. Neredeyse her hafta 3-4 gun yanundayim beni tanidigin soylenemez ama sikayetci degilim arada bi gozlerime bakip sarki siylemen bile yetiyo :')

AŞKIMM BENİM SENİ;
KENDİN OLDUĞUN İÇİN SEVİYORUZZ

Herseyinle herseyimsin mertcan belki yanina gelemiyorum belki konusup beraber gulemiyorz diger kizlar gibi ayricalikli veya farkli degilim ama seni o kadar cok seviyorum ki insallah limitless lardn gordugun ilgi seni simartmaz degistirmez hep boyle kalirsin hoscakal.. <3333

Mertcaaaan seni coooook seviyorummm nolurr bunu gorursen bi cvp yaz lutfeen :((( bn senin yaninda olamiyorm mersinde oturuyorm cunku cafeye gelmeyi o kadar ck isterdm kii :(( lutfeen ulaş :(( <33

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_