Burak Can İçini Burak Kaya ve Burakistlere Döktü!

Merhaba sevgili Burak Can ve stardoll magazine tutkunları!

Burak Can bu akşam (17.04.2014) saat 20:00'da artık kendini radyo sunuculuğunda kanıtlayan Burak Kaya'nın program konuğu oldu! Yayın sırasında #woisio etiketi ile gönderilen sorular yanıtlandı, çok keyifli bir sohbet gerçekleşti ve Justin Timberlake İstanbul konseri için iki dinleyiciye konser bileti hediye edildi!


Yayın bittikten sonra Burak Can'ın Resmi Facebook Sayfasında Burak Can'a yayın sırasında gelen bazı soruları ve yanıtları paylaşıldı;

-İzlediğin yabancı dizi var mı?
My Mad Fat Diary. Bi aralar The Walking Dead ve Supernatural izliyordum.

-Türk idollerin kimler?
Haluk Bilginer ve Erkan Can.

-Yemek yapabiliyor musun?
Yemek yapamam anca Nutellalı ekmek.

-Peynir hala sevmezmisin?
Hayır sadece pizzada ve tostta kaşar peynir.

-En sevmediğin huyun?
Çok hızlı konuşuyorum.Şimdi biraz yavaşlattım ama önceden arkadaşlarım rap yaptığımı söylüyorlardı.

-Türk şarkıcılardan kimleri dinlersin?
Duman,Teoman,Şebnem Ferah,Sezen Aksu gibi şarkıcıları takip ederim.Bir de Zorun Ne Sevgilim şarkısını dinliyorum bu aralar,nedensizce ama.

-Burakistlerle çıkar mısın?
İnsan ailesinden biriyle çıkar mı?

-Bir gün film çekmek istesen Burakistlerin rol almasına izin verir misin?
Bu daha önce hiç aklıma gelmemişti ama neden olmasın.Eğlenceli olabilir.

-Küçükken Türk kimleri dinlerdin?
Niilüfer, Grup Hepsi Olmaz Oğlan falan vardı herkes bir aralar onları dinliyordu.Sonra 4 Yüz çıktı ona sarmaya başladık derken High School Musical..

-Daha önce hiç reddedildin mi?
İlkokuldayken reddedilmiştim.

-Bir kıza sevdiğini nasıl yansıtırsın?
Bu konuda cesaretli biriyimdir.Gider yüzüne açık açık sevgimi söylerim.

-Hangi zamanda yaşamak isterdin?
Geçen gün ailemle küçüklük kasetlerimi izledik o günlere dönmek isterdim.Onun dışında 80'ler ve 90'ları çok merak ediyorum.

-Esmerler mi? Sarışınlar mı?
Sarışınlar biraz daha ilgi çekici.

-Takıntıların var mı?
Şu an hatırlamıyorum ama vardır mutlaka.

-Esra Ronabarın durumu nasıl?
Çok iyi.Kendisi çok güçlü birisi ve bize de güçlü olmayı öğretti.Kendisinin yeri bende çok ayrı.İyi ki tanımışım onu.Kanatsız Melek,Esra abla için geçerli bir kelime.

-İzlediğin en güzel film?
Türk olarak Babam ve Oğlum, yabancı olarak da Açlık Oyunları serisi ve Harry Potter serisi.

-Yakında yeni bir proje içerisinde yer alacak mısın?
Görüştüğüm birden fazla proje var fakat bir şeyler kesinleşmeden açıklamam doğru olmaz.En kısa sürede güzel projelerle tekrardan birlikte olacağız inşallah.

-Sevgilin var mı?
Hayır,ilişkim yok.

-Bir kızda neye dikkat edersin
Kendi olması farklı biri gibi gözükmeye çalışmasın, doğal olsun, sevecen, sıcakkanlı, güvenilir olsun.

-Favori renklerin?
Siyah mavi kırmızı yeşil bordo beyaz.


-Pişman olduğun bir şey var mı?
Pişman olacağım bir şey yapmadım,yapmam da.

-Adını seviyor musun?
Evet.

-Lakapların oldu mu hiç?
Bir aralar Burki ve Durak diyorlardı.

-Türk dizilerini izliyor musun
Türk dizilerini takip edemiyorum,edecek zamanım olmuyor açıkçası.Haftada 3 gün zaten danstayım diğer günlerde okul yüzünden erken yatıyorum.

-Yükseklik korkun var mı?
Hayır,takla atan yüksekliği falan severim.

-Favori yabancı oyuncun?
Leonardo DiCaprio iyi bir oyuncu.

-Eleştirmeyi eleştirmeyi sever misin?
Severim çünkü hatalarımı öğreniyor ve onları yapmamaya çalışıyorum benim için iyi bir şey.

-Geçmişten Gelen nasıl bir proje olacak?
Şu zamana kadar yayınladığımız projelere göre çok farklı olacak.Senaryosu,kurgusu çok farklı.

-Fobin var mı?
Tam fobi değil takıntı gibi gece yatarken dolabın kapağı kapalı duracak tam kapanacak yarım açık bile olamaz.Uyuyamam.

-Sette en iyi kiminle iyiydin?
Ayrım yapmıyorduk,herkes herkesle çok iyi geçiniyordu.

-Sette ki komik anılarından anlatır mısın?
Dilayla yanlış hatırlamıyorsam bir sahnede aşırı gülmek 7-8 tekrar almıştık.Onun dışında Demet,Ekin,Dilşad ve ben arabadayken kendi kendine gitmeye başladı ve korkudan ne yapacağımız şaşırdık.Sonrasında çok gülmüştük.

-Bursaya gittin mi?
Daha önce Ay Yapım'ın ATV için hazırladığı Al Yazmalım dizisinde rol almıştım.Çekimleri Bursa'da gerçekleşiyordu.O yüzden bir süre Bursa'da kalmıştım.

-Tuttuğun takım?
Beşiktaş.

-Sana Bir Sır Vereceğim'i özledin mi?
Çok,çok çok! Bazen evde otururken açıp bölümleri izlediğim zamanlar bile oluyor.

-Demetle hiç dans ettin mi?
Evet.Demette çok iyi bir dansçı.

-Demi Lovato ve Burak Kaya arasında ayrım yapar mısın?
(Gülüyor) Burak Kaya arkadaşım ama Demi Lovato severek dinlediğim bir şarkıcı.İkisinin yeri çok ayrı.

-Okulundan memnun musun?
Okulum çok sosyal,durmadan tiyatrolar kısa film çekimleri düzenleniyor.Çok memnunum.

-Üniversite devlet neden düşünmüyorsun?
Eğer Devlet üniversitesinde Tiyatro bölümünde olursam 4 sene boyunca televizyon projelerinde yer almam yasaklanacak.4 sene çok büyük bir kayıp,riske atamam.

-Oyunculuğa ne zaman başladın?
2009 yılında Gönül Ferman Dinlemiyor dizisi ile başladım.

-Oyunculuğa nasıl başladın?
Dizileri izleyip ben neden bir karakter canlandırmıyorum ki? dedim.Ama önce eğitim almam gerekiyordu.Tiyatro ile başladım.4 sene sonra ailemden gizli ajansa başvuru yolladım.Sabah uyandığımda annemleri arayıp,görüşmeye çağırmışlardı.Görüşmeye gitmek için annemleri ikna ettim ve o gün her şey başladı..

Diğer soruları twitter'da #Woisio etiketi ile okuma şansı bulabilirsiniz.
Süper bir yayın oldu ve Burak Can hakkında merak edilen tüm konularda kısa kısa bilgiler verdi.
Umarım yayını kaçırmamışsınızdır ve umarım tekrarı yayımlanır :)

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon