Sevgili Stardoll Magazine Turkey okurları! İlk yazımla karşınızdayım! 

İlk yazımda Rihanna severler, yani kısaca 'Navy'ler için bir müjdem var! Ne tür bir müjde mi?  Koyu bir Navy olmamama rağmen benim bile içimdeki Rihanna ruhunu dışarı çıkaracak türden bir müjde! Ben bu durumda fanatik Rihanna severleri düşünemiyorum :)

Evet, sadede gelelim.. Twitter'da @rihfashion'ı takip eden ve bu hesaptan sorulacak sorulara doğru cevabı veren ilk 3 Navy Rihanna temalı çeşitli tasarımlar kazanma şansı elde ediyor! Fakat bu şahane yarışmanın başlaması için öncelikle gerekli katılımcı sayısına ulaşma şartı var. Eğer bir Navy yada benim gibi Rihanna ruhunu içinizde hisseden biriyseniz hemen @rihfashion'ı takip edin ve şahane tasarımları elde etmek için takipte kalın.

İşte o tasarımlardan birkaç örnek:





Sürprizlerin devamı @rihfashion adresinde! Ayrıca buradan Twitter sahibinin diğer koleksyonlarına da ulaşabilirsiniz.

Bunlardan biri benim olsun diyorsanız takipte kalın. Hak eden kazansın! İyi şanslar :) ;)

Gönderen: Nil Mutlu


http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon