Kim, Nerede ve Nasıl Giyinmiş?

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!
Bugün sizlerle ünlülerin nasıl günlerde neleri giydiklerini paylaşmak istedim.
Altlarında da onların yorumları, hiç dokunmadan paylaşıyorum!
Merve Büyüksaraç Merve Büyüksaraç Merve Büyüksaraç
"2012 yılını Vogue Türkiye ve okuyucularıyla bitirmek benim için çok keyifliydi. Umarım sizler de keyif almışsınızdır. Yeni yıla girmeden benim için 2012 nin en mutlu gününden yani ağabeyimin düğününden fotoğraflarımı gönderiyorum, ilk görüşte bayıldığım Özgür Masur elbisemle... 2013 yılında hepinize sağlıklı, mutlu, aşk dolu ve modayla iç içe harika bir yıl dilerim."
Merve Büyüksaraç

Ece Doğulu Ece Doğulu
"Merhaba :) Bütün günün yorgunluğuna ilaç gibi gelen tek şey çay kahve saati galiba. Selfridges'in ev katında kendimizi kısa süre kaybettikten sonra dinlenirken size bu kareleri gönderiyorum. Eve dönme vakti yaklaştı, kızlarımı çok özledim, artık dönmeye hazırım. Bugün üzerimde en sevdiğim renkler var, taş toprak çimen rengi olsun yeter ki... Pantolonumu geçen yaz Türkiye'de görüp bedenini bulamamıştım. Harvey Nichols'ta karşıma çıkınca sürpriz oldu :) (Neden bayıldığım detayda gizli sanırım) pantolon Givenchy, jean gömlek Zadig&Voltaire, tişört American Vintage, eldiven Zara, bileklik Bodrum hatırası:)"
Ece Doğulu

Ece Doğulu
"Her yurtdışı tatilinden evvel yaptığım bir “to-do list” vardır. Müze veya sinemadan yeme içmeye kadar her konuyu kapsar. Ancak birkaç gün geçirdikten sonra insan kendine gelmeye başlıyor. Dün akşam da güzel bir akşam yemeği zamanıydı. Her türlü akşam programında giydiğim ‘üniforma’ elbisem yanımda (az, çoktur diyelim) : ). Rezervasyonumuzu kaçırma pahasına kapıdan çıkarken fotoğrafları çektiği için sevgilime teşekkür etmeliyim. Nereye gittiğimiz bize kalsın. Herkese sevgiler. :) Elbisem Giambattista Valli, ayakkabılar Christian Louboutin, eldiven Michael Kors, ruj Nars, parfüm şişesi Hermes."
Ece Doğulu

Eda Taşpınar Eda Taşpınar
"Herkese merhaba! Bir ay boyunca sizlerle olacağım. Evden çıkmak için hazırım. Pantolonum 3.1 Phillip Lim, MinkPink ceketimi gömlek gibi giydim. Çanta Valentino, gözlük vintage Vayne, küpelerim Monies, kolye Alexis Bittar, kemer American Apparel. Ayakkabılarım ise Christian Louboutin."
Eda Taşpınar

Eda Taşpınar Eda Taşpınar
"Bu akşam Sofa Otel’de bir partiye gideceğim. Şortumu Zeynep Tosun’un sample sale’inden aldım. Tişörtüm H&M, kırmızı cekedi iki sene önce Preen’den almıştım. Yüzüklerim Alexis Bittar, kitap şeklindeki çantam asos.com’dan, kemik çerçeveli gözlük ise Celine."
Eda Taşpınar

Sevgilerle,
Frensis_

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon