Selena Gomez - Come And Get It

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!




Yazının içeriğine girmeden önce biraz önce bitirdiğim Selena Gomez çalışmasını sizlerle paylaşmak istedim (: Selena'nın bu fotoğrafı en beğendiğim photoshoot lardan biri olan TeenVogue çekimlerinden ^^ Umarım beğenirsiniz ^^

Merhaba arkadaşlar (: Bildiğiniz gibi Selena Gomez müziğe 1 yıl kadar ara vermişti. Ama artık ara bitti. Şimdi ise Selena, geçenlerde internete sızan yeni şarkısı "Rule The World" ( resmi olmadığı için paylaşmıyoruz) 'den sonra 8 Nisan'da  itunes'da satışa çıkacak olan şarkısı Come and Get It ile geri dönüyor. Single kapağı çok hoş ve değişik görünüyor. 




Biraz araştırdım ve birçok kişinin single kapağını Kiss & Tell albüm kapağına benzettiğini gördüm. Bencede benziyor, ama sadece poz olarak. Kiss&Tell'in kapağı daha bir " Ben gencim ve çılgınım" havasında. Ama yeni kapağımız daha farklı, sonuçta Selena'da büyüyor. Ben merakla bekliyorum (:



Hollywood Records 'da bizi heycanda bırakmayıp singleın çıkış tarihini bizlerle twitterdan paylaşmış (: Bizede 8 Nisan'a kadar beklemek kalıyor. 



Okuduğunuz için teşekkürler (: Herkese iyi haftasonları ^^
-Betül

1 yorum:

hyr cnm selena neden büyüyo sölimmi çünkü illüminatiye geçtiği için knkm söledi!!

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon