Kalem Önerileri 2

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!


Merhaba (: Bugünde size Derwent in Kömür kalemlerinden bahsedeceğim. İngiltere'de üretilen bu kalemler 72 renkden oluşuyor ve  ucu çok yumuşak bi dokuya sahip. Bir tebeşirden farkı yok diyebiliriz. Siz boyadığınız anda hafif tozcuklar oluşmaya başlıyor ve isterseniz bunları elinizle ve Derwentin bu kalemleri yayabilmek için özel olarak ürettiği Kağıt kalemleri (peçete gibi bir maddeden yapılmış kalem şeklindeki araç) kullanarak yayabilirsiniz.




Yukarıda Derwent pastel kalemlerin nasıl etki bıraktığını görebilirsiniz. Koyu duranlar yaymadan önceki hali, daha sonra hafif bir parmak dokunuşuyla daha yumuşak ve dumansı renkler elde edebiliyoruz. Bu kalemlerle saç boyamak cidden çok eğlenceli. Sadece saç değil herşey boyanabilir. İnternette araştırırsanız bunlarla yapılmış Manzara resimleri bile var (: En güzel yanıda silinebilir olması tabi (: Siyah ve gri tonları ise karakalem için uygun.




Dediğim gibi bunları "Hobi Mağzası" adında geçen kırtasiyelerde bulmanız daha kolaydır. Fiyatı 2.5 Lira, ama farklı yerlere göre değişiklik gösterir mi tam emin değilim (: Okuduğunuz için teşekkür ederim, Umarım yardımcı olabilmişimdir (:

-Betül

4 yorum

Çok teşekkürler resimle haşır neşir biri olarak çok güzel bir öneri olmuş alacağım :)

Cok pahali ya , benim isime yarayan 12likler ama o da 30 liraya denk geliyor kuru boyanin 5-6 kati neredeyse..
:)

ya adının tam olarak ne olduğunu söyleseniz olmazmı ? çünkü pastel kalem böyle bişey değil . yani arayınca bu çıkmıyo . tam adı ne bunların ? ne diye aramalıyım ?

Gerçekten çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için resim yapmayı çok seviyorum senin sayende senin resimlerine baka baka resmimi geliştirdim :) ve bu kalemlerden de alacağım görünüşe bakılırsa çok güzel boyuyor :)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon

The Vote

_