Sessiz Eller 14 Şubat'ta!!!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Hepimizin merakla beklediğimiz Sessiz Eller dizisinin başlamasına sadece 3 gün kaldı!!!

 Fotoğraf: SESSİZ ELLER İÇİN SON 3 GÜN..

Merakla beklenen,her bölümünü soluksuz izleyeceğiniz Sessiz Eller,14 Şubat Perşembe akşamı saat 20.00'da http://www.youtube.com/dorukburaktv adresinde ilk bölümü ile seyirci karşısına çıkıyor! 
-Dizi hakkında tweet atmayı sakın unutmayın; #sessizeller

Dizi hakkında ipucu ise; Sessiz Eller dizisinde bölümler Türkiye'de pek fazla ele alınmayan bir konu üzerinde ilerliyor olacak.

Youtube/DorukBurakTv aracılığı ile yayınlanacak olan dizinin ilk bölümü 14 Şubat'ta izleyici ile buluşacak! Sessiz Eller dizisi youtube/DorukBurakTv'de yayınlanmasının ardından blogumuzdada sizlere bölüm hakkında ki görüşlerimizle yer alacak!!!
Sessiz Eller 1. bölüm fragmanını hala izleyemeyenler için;

Sessiz Eller dizisi ile ilgili Doruk Özdemir neler demişti bir kez daha hatırlayalım; Sessiz Eller gerçekten harika bir proje olacak beklenilene değicek emin olsunlar, Türkiye'de az rastlanan bir konu ele aldık. Umarım beğendirebiliriz mümkün olduğunca profesyonel çalışıyoruz elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. İnternet dizisi oldugunu tekrardan belirtiyim :D

Sessiz Eller dizisi ile ilgili benim görüşlerim; Yine Burak Can ve Doruk Özdemir dizisi olan Gül Kurusu dizisi ile tanıdığım ve geleceğin en iyi yönetmen ve oyuncu adayları olan Burak Can ve Doruk özdemir yapımı olan Sessiz Eller dizisinin haberi ilk paylaşıldığında detayları araştırmaya çalıştım ve kesinlikle izleyeceğim bir dizi olduğuna karar verdim! (sadece yayınlanan resmi görerek) Ardından dizi fragmanı, 1. bölüme dair fotoğraflar derken dizinin kaliteli bir yapım olacağnı anladım ve beklenen gün geldi, dizinin ilk bölümünün fragmanı yayınlandı! Fragmanda ki sözler, ortam, ateş... herşeyiyle beni etkiledi ve bu dizinin harika ve kaliteli olacağına tekrar inandım ve bu konuda karar kıldım. :) Sizlerede kesinlikle ama kesinlikle izlemenizi öneriyorum ;)

Dizi hakkında daha fazla bilgiye Facebook.com/DorukBurakTv sayfasından ulaşabilirsiniz.
 

Twitterdan dizi ile ilgili görüşlerinizi bizlere ve tüm sessiz eller dizisi takipçilerine yazın;

#sessizeller

twitter.com/KerimmAskerr & twitter.com/Stardoll_Life

1 yorum:

Vay be ! Çok güzelmiş gerçekten! Çok beğendim.Bende izleyeceğim sayenizde :)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon