Sessiz Eller 1. Bölüm!!!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Sabırsızlıkla beklediğimiz dizi Sessiz Eller'in ilk bölümü bugün youtube.com/DorukBurakTv'de yayınlandı!!! 

İlk bölümü kesinlikle hemen izlemelisiniz! Eminim senaryo ve oyunculuklardan en az benim kadar etkilenecek ve hayran kalacaksınız. Ben 2. bölümü daha şimdiden merakla bekliyorum. 2. bölüm yayınlanana kadar artık ben ilk bölümü ne kadar tekrar izlerim onu ben bile bilmiyorum :)

Sizlerder hemen şimdi Youtube.com/DorukBurakTv adresine giderek Sessiz Eller 1. Bölüm 'ü izleye bilir ve bu harika diziye ve ekibe hayran kala bilirsiniz! Yarın dizinin ilk bölümü blogumuzda da yayınlanacaktır ;)

http://1.bp.blogspot.com/-ud5jyn9A5QA/URvz-hd4wPI/AAAAAAAAA-I/btYJks8TpWo/s1600/485172_466722846720589_700531915_n.png

Unutmadan!!! :) Stardoll.com kullanıcılarına özel olarak Sessiz Eller'in ilk bölümünün yayınlanması dolayısıyla bir yarışma duyurmuştuk. (Sessiz Eller Dizisine Özel Yarışma) yarışmamıza diziyi izledikten hemen sonra katılmayı sakın ihmal etmeyin! :D

 Diziyi izleyip görüşlerinizide twitterdan bizlere ve tüm sessiz eller tutkunlarına duyurmayı unutmayın! İşte twitterda dizi ile ilgili yazılmış bir kaç yorum;

bi internet dizisi bu kadar iyi olabilir yani.bayıldımm.2. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

 cok cok cok cok begendim! bu basarinin devami kesin gelicektir,emegi gecenlere tesekürler :)) aksam topluca yeniden izlenilcek

çoook kusursuuuuuz yaa bıkmadan günlerde izleriim hiiç bitmeeesiiiin buu  

Yok böyle birşey çok başarılı herşey kusursuz olmuş ellerinize sağlık gerçekten 2. bölümüü 8763 gözle bekliyorum :)

#sessizeller 

twitter.com/kerimmaskerr & twitter.com/stardoll_life

 Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon