Doruk Özdemir Stardoll Magazine Turkey'de!!!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Biliyorsunuz sevdiğiniz ünlülerin doll'lerini blogumuzda paylaşmaya başladık ve ilk ünlümüz çok sevilen genç oyuncu Doruk Özdemir oldu! 

İşte genç editörümüz tarafından hazırlanan Doruk Özdemir doll'ü! Umarım sizlerde beğenirsiniz.

Şimdi sizlere Doruk Özdemir'den, onun anlatımı ile beraber bahsetmek istiyorum. Aslında onunla küçücük bir röpörtaj yaptık sanırım :) ;

*Doruk Özdemir 1996'da Bakırköy'de dünyaya geldi. Kendi deyimiyle 'azıcık sarı biraz uzaylı' :) *Doruk Özdemir'e oyuncu olmaya ilk ne zaman karar verdin dediğimde '8 yasımdan beri basketbol oynuyordum ve hep basketbolcu olmak istemişimdir, ama nükseden sakatlıklarım oldu ve basketbolu bırakmak durumunda kaldım... Oyunculuk kafamda yoktu lisede tanıştığım ve hayatıma yön veren ve artık ailemden olan kardeşim Burak Can sayesinde oyunculuğa atıldım' yanıtını aldım.
*Doruk Özdemir ilk oyunculuk deneyimini Adını Feriha Koydum Emirin Yolu dizisiyle yaşadı.
*eee 14 Şubat'ta ilk bölümü yayınlanacak SESSİZ ELLER dizisi ile ilgilide sizlere söylemek istediklerinin olup olmadığınıda sordum tabii. Doruk Özdemir sorumuza 'Sessiz Eller gerçekten harika bir proje olacak beklediklerine değecek emin olsunlar, Türkiye'de az rastlanan bir konuyu ele aldık. Umarım beğendirebiliriz mümkün olduğunca profesyonel çalışıyoruz elimizden gelenin en iyisini yapıyoru... Hangi kanal diye soruyorlar bir de internet dizisi oldugunu tekrardan belirtiyim :D' bu şekilde yanıt verdi. :) Doruk Özdemir'in twitter hesabı; twitter.com/DoruukOzdemir


Doruk Özdemir'e samimiyetinden ötürü çok teşekkür ediyorum. Unutmayın haftaya hangi ünlünün stardoll doll'ünü istediğinizi bizlere twitter twitter.com/KerimmAsker & twitter.com/Stardoll_Life aracılığı ile bildirebilirsiniz. ;)

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon