Akademi'de 2.yıl mı Başlıyor??

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!




Bilgiğiniz gibi birkaç ay önce Akademi diye bir uygulama başlatılmıstı, çoğumuzun 1. yılı bitti ve mezun oldugumuzu gösteren bir görüntü çıkıyordu karşımıza.

Fakat şimdi söylenenlere göre Akademinin 2.yılı başlıyacakmıs! Hatta Akademinin 1.yılı çok hızlı bitiren arkadaşlarımıza 2.yıl başlıyor! mesajı gönderilmiş. Bana henuz öyle bir mesaj gelmedi! Fakat akademiye tıklarsanız BİR SONRAKİ PROJEN HAZIRLANIYOR diyor. Buda demek oluyorki çok yakında Akademinn 2.yılı başlıyor.. :)



Sen ne düşünüyorsun?


Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda



Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu

3 yorum

Ama görevlerde sorun var ya -_- Paris Moda Haftası Bölüm2 de kaldım ben yapıyorum her istediğini ama kaydedince yıllık çıkmıyo -,-

Yardım eder misiniz ? Paris Moda Haftası Bölüm 2'de kaldım.Kaydediyorum ama yıllık çıkmıyor.Yapan varsa söyleyebilir mi ?

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon