'Öykü'den 15 Tatil Sahne Yarışması' (ödül 50 sd!!!)

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Öykü Peskel sömestır tatilinin ilk yarışmasını başlattı!!! Ödül tam 50 sd!!! İşte yarışma;

Öykü'den 15 Tatil Sahne Yarışması

Öykü'den 15 Tatil Sahne Yarışması

Merhaba Stardoll! 

Ben Öykü! Dün size bir blog yazısı hazırlamıştım ve ''süper bir tatil yarışması'' fikirlerinizi bana yazmanızı istemiştim. Yoğun ilginiz için teşekkürler! Yazılan yorumlardan en çok herasugarbaby'nin yarışma fikrini beğendim ama bu fikri biraz kendime göre değiştirdim. 

Şimdi yarışmaya katılmak için şu adımları takip edin:

1) 15 tatilde izlemeyi planladığınız veya izlediğiniz bir filmin sahnesini aşağıdaki kutucuktan bir sahne seçerek tasarlayın. 

2) Film sahnenize kendi bebeğinizi ekleyin. 

3) Bebeğinizin kıyafetlerini hem filminizin konusuna uydurun hem de modaya!.. İşte bu kadar!.. Herkese kolay gelsin!


Kazanan kişiyi 50 SD, 20 kişiyi ise 100 SC bekliyor!
 

Yarışmada, ödüllerde harika değil mi! Yarışma fikrini veren herasugarbaby adlı kullanıcıya bizlerde teşekkür ediyoruz! :D

 
Yarışmaya katılacağız sahneyi bizlerle twitterdan paylaşabilirsiniz!;
Öykü Peksel Twitter: Twitter.com/OykuStardoll

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon