Öykü Peksel Bizlerin Sorularımızı Cevaplamıştı!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

biliyorsunuz çook sevgili Eda.Stardoll sömestır tatili ile birlikte sevgili Öykü Peksel'in bizlere harika sürprizler ve etkinlikler hazırladığını açıklamıştı. Bende stardoll'e yeni katılan üyeler ve Öykü Peksel'i özleyenler için biraz geçmişe dönüş yaptım ve Öykü Peksel'in yaklaşık 6-7 ay bizlerden gelen soruları yanıtladığı yazıyı sizler için tekrar paylaşmak istedim. Yanıtları okuduğunuz zaman ÖyküPeksel'in ne kadar samimi ve cana yakın olduğunu sizlerde tekrar anlayacak ve eminim onu en az benim kadar çooook seveceksiniz; 

 Şimdi Tam Zamanı- Soruların Cevapları



Soru 1 :Niçin stardolla katılıp bize güzel süprizler hazırladın?? emma9787watson

Bu Eda.Stardoll’un işi!!!  Teklifi bana o getirdi! Ben de seve seve kabul ettim.

Soru 2: Stardoll'a katılmanda ne etkili oldu? yani oyunculuk falan mı? PinkKristalstar

Evet Eda.Stardoll beni oyuncu olarak sevdiği için Stardoll’e davet etti. Ama artık ben de Stardoll’lü oldum. Bütün ekibi çok sevdim. Onlarla beraber çalışmak ve size sürprizler hazırlamak çok heyacanlı!!! Suitimin açılacağı günü ve oyunu sizlerle beraber oynayarak eğlenmeyi dört gözle bekliyorum.  Yeni gelen Başarı sistemini denemek için sabırsızlanıyorum.

Soru 3: Merhaba Öykü abla, StarBlog'da ki yazılarımızı takip ediyormusunuz, ediyorsanız yazılarımız hakkında ki görüşlerinizi öğrenebilirmiyim? Biz sizin köşenizi çook sevdik!!! RockinCreyzi

EVEEET! Yazılarınızı tabii ki okuyorum ve çok beğeniyorum.  Starbloggerlar gerçekten çok başarılı! Aynen devam!

Soru 4: Bu yılın modasına damga vuran diz kapağının altında veya yere kadar olan etekler daha genç işi durması için neler yapılabilir?? iremcik1098


Bu yılın modası yere kadar olan etekleri ben de çok seviyorum! Bu etekleri alırken daha genç durmasını sağlamak için açık renklerde almak ve üstü tül uzun, alt kısmı ise (astarı yani) diz altı olanlarından bulabilrseniz ne ala. Altına da düz spor ayakkabılarla (tercihen beyaz) kombine ederseniz inanın hem çok şık duracak hem de yaşınıza uygun olacak.

Soru 5:  Bu yazın trendleri nelerdir? tantoncu

Daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi tüy küpeler olmazsa olmaz! Açık renkler, pudra renkleri, beyaz yazları her zaman şık durur. Babetlerin hala modası geçmedi. Öte yandan gece kıyafetlerinde sırtı açık modeller revaçta! Yere kadar, üstü tül, uzun eteklerle pöfür pöfür bir yaz bizi bekliyor!

6) Makyaj konusunda bize birkaç tüyo verebilir misin ? :)
GlossyStar.o1

Eyvah! Bu soru beni çok zorladı! Makyaj konusunda pek iyi sayılmam :// Ama gerektiğinde makyaj tüyoları ile ilgili Youtube videolarını izleyip ilham aldığım doğrudur.


7) Pera Güzel Sanatlar , Marmara Üniversitesi Sosyoloji mezunu olduğunu biliyorum. Peki çocukluğunun en büyük hayali nedir ? Çocukken ne olmayı istiyordunuz?
lily9559

Çocukken dedektif olmak isterdim :)) Biraz daha büyüyünce ‘’herşey’’ olmak istediğime karar verdim. Farklı hayatlar, farklı insanlar, farklı meslekler hep ilgimi çekti. Bu nedenle Marmara Sosyoloji’de okurken oyunculuğa başladım! Yakında kendi filmlerimi çekmeyi planlıyorum. Vuhuuu!


Soru 8: Oyuncu olmanın zor şartları vardır. Siz buna katlanabiliyorsunuz. Bu sizin için zor mu yoksa eğlenceli mi oluyor?
AngelStar_layla
ve
Öykü abla oyunculuk nasıl bir duygu ? :D
diskmerry

(Yukarıdaki iki soruyu beraber cevaplıyorum)

Oyunculuk çok zor şartlarda çalışmak, sabır, konsantrasyon ve disiplini beraberinde getiriyor. Bunun yanında eğlenceli tarafı başka insanların hayatlarını deneyimleyebilmek, bir başka kılığa bürünmek tabii ki. Fakat duygusal yoğunluğu çok olan bir iş. Bu nedenle zaman zaman başka biri olmaya çalışmak, başka duyguları hissetmek için çabalamak sizi duygusal anlamda zorlayabiliyor.



9) Merhaba Öykü Abla, sana bir kaç sorum var. ÖncelikleStardoll ofisi çok mu büyük? ve çalışanlar -google'ın ofisindeki gibi ortamlarda mı çalışıyorlar? :) esrarengiz_girl

Stardoll’un çok tatlı ve cici bir ofisi var. Bence Google ofislerinden daha güzel. Ofisin tam ortasında bir disko topu var. (!!!!)Ofisin birçok duvarı pembe, eşyaların çoğu pembe ve beyaz. Ofis çok büyük, çalışanlarsa birbirinden tatlı. Etrafta birçok Stardoll Barbie de mevcut. Bir de oyun odamız var!

Soru 10: Bundan Sonra Artık Hep Bizimle Stardolldamısnız ? Bize Ne Gibi Ödüller Verceksiniz =) besg

Evet bundan sonra uzuuuuuun bir süre Stardoll’dayım ve birbirinden farklı ödüller dağıtacağım. Öykü’nün Köşesi hem sizlere ödüller dağıtabilmem hem de moda ile ilgili trendleri aktarabilmem için kuruldu. ( Aramızda kalsın arada bir yeni açılacak mağazalar hakkında da öğrendiğim ipuçlarını sizlele paylaşacağım)

İşte bu kadar! Sorularınız için çok teşekkürler! Soruları cevaplananlar benden 10'ar Stardollar kazandı... Güle güle harcayın!!!!

Sevgiler,
Öykü.Stardoll
Twitter: @oykustardoll

 

İşte sevgili stardoll tutkunlarım, Öykü Peksel sorularımıza, meraklarımıza bu şekilde yanıtlar verdi. Öykü Peksel hakkında ki görüşlerinizi bize ve sevgili Öykü Peksel'e twitterdan bildirebilirsiniz;

Twitter: Twitter.com/KerimmAskerr

Twitter.com/OykuStardoll 

Twitter.com/Stardoll_Life 

Sevgilerle,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon