'Kar Tatilinde Ne Dinlesem?' Diyenler İçin!!!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Dışarıda lapa lapa kar yağıyor, her yer bembeyaz, üstüne birde okullar tatil!!! değmesinler keyfimize :D

http://distilleryimage4.instagram.com/fffe29d058a711e2876222000a9f0a1b_7.jpg

 'Arkadaşlarımız bizi dışarıya çağırana kadar evde sıkılacağımıza müzik dinlemek bir harika dostum!!!' dedim ve dinlediğim müzikleri sizlerlede paylaşmak istedim. Tabii şarkıların dışarıda ki kara, kar yağınca daldığımız hayallere uygun olmasınıda düşündüm ve listemi hazırladım;

Hande Yener - Hasta   

(Şu aralar en çok dinlediğim şarkı)

 

 İzel - Düşer O

(Tamda dışarıda ki havaya uygun bir parça)

 

Lana Del Rey - Born To Die

(Ölmek İçin Doğmadık Mı Hepimiz...)

 

   Adele - Skyfall

(Adele bir harika dostum!!!)

Rihanna - Diamonds

(Rihanna olmadan asla!)

Umarım sizler için hazırladığım listeyi beğenirsiniz ve ardından arkadaşlarınızla bol eğlenceli bir kar topu savaşına başlarsınız :D (Benim gibi)


Sevgiler,

Twitterda takip etmeyi unutmayın!; Twitter.comKerimmAskerr

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon