'Ne Dinlesem?' Diyenler İçin :)

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Bu yazımda sizlere müzik önerileri sunmak istiyorum. :)

Sürekli ders ders ders... insan yoruluyor artık bir yerden sonra.
 Ders aralarında sevdiğiniz şarkıcıların şarkılarını dinledikten sonra yeni bir derse giriş yapmanın daha eğlenceli, güzel gelebileceğini biliyormuydunuz?

Bilmiyordunuz çünkü ben kendimden biliyorum ve bende çok işe yaradı. Sizede tavsiye ederim (Keşke okuldada böyle bir şansım olsa) 

Ben genelde Lana Del Rey , Rihanna , Shakira , Lady Gaga , Aynur Aydın ve Jennifer Lopez dinlemeyi tercih ediyorum. Gerçekten hepsinin sesi birbirinden harika! ve dinledikçe tekrar dinlemek isteyeceğiniz şarkıları var.

Sizlere birkaç şarkı önereceğim;


Lana Del Rey - Born To Die


Rihanna - Diamonds


Shakira -  Addicted To You


Lady Gaga - Merry The Night


Aynur Aydın - Ayrılıklar Mevsimi


Jennifer Lopez - Goin'In 

İşte sizlere önerebileceğim şarkılar bunlardı :) 
Keyifli dinlemeler! .)


Not: Müzik ruhun gıdasıdır. Arsız bela ise gıda zehirlenmesidir. Siz siz olun ergenlik ateşiyle bu tür şarkılarla ruhunuzu zorlamayın... :)))

Sevgilerle,

1 yorum:

Hepsi bayıldığım şarkılar gerçekten teşekkürler hergün dinliyorum bunaltıcı derslerden bir an bile oslun uzaklaştırıyor müzik insanı :)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon