24 Kasım..

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!

Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü.  Bizde Stardoll Magazine ailesi olarak tüm öğretmenlerin Öğretmenler Gününü kutluyoruz..Bizler için bir ömür feda eden, bizleri sanki kendi evladıymış gibi koruyup kollayan öğretmenlerimizin hakkı asla ödenmez..





 Aslında bugün benim için burkuk bir gün çünkü yıllardır haber alamadığı biricik Banu hocamı yine çooooo..k özlüyorum. Gerçekten o mükemmel bir kadındı bizim için elinden gelen her şeyi yapardı sanki annemmiş gibi severdi beni =( Umarım şimdi gittiği yerde çok mutludur. Onu hayatım boyunca asla unutmayacağım.. Keşke bir fotoğrafımız olsaydı da paylaşabilseydim. Fakat elimde sadece bu fotoğrafı var.


Ve bugün öğretmenler gününü kutlanması gereken asla unutmayacağımız Baş Öğretmen Atatürk'ü de bir kez daha anıyoruz..



yazı/resimler:000pop

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon