Ercan_ İle Harika Röpörtajımız!

Merhaba sevgili stardoll ve stardoll magazine tutkunları!





 Merhaba Ercan_ , öncelikle röpörtaj teklifimizi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim!!! 
 


RockinCreyzi: Hemen sorularımı yöneltiyim, Stardoll'de en yüksek levele sahip erkek üyelerden biri olmak nasıl bir duygu?

Ercan_: Hmm. Güzel bir duygu ama bazen bazılarını tanımadığım halde düşmanlarım oluyor bu da sinirlerimi bozuyor..

RockinCreyzi: Sende biliyorsun ki başarıların ve yüksek levelinden ötürü bir çok kullanıcı seni kıskanıyor (doğal olarak) bu konuda neler söyleyeceksin?

Ercan_: Bazılarının beni kıskanmasına anlam veremiyorum kıskanmak saçma. Kıskanmak yerine arkadaş olsalardı hem onlar için hemde benim için daha iyi olurdu.


RockinCreyzi: Bazı gereksiz kullanıcılar senin başarılarını çekemiyorlar bence. Sen vu konuda neler düşünüyorsun?

Ercan_: Önceleri ziyaretçi defterime bazı sahte üyelerden saçma yorumlar felan geliyordu
bende niye böyle yazıyorlar diye düşünüyordum en iyisi takmamak dedim yani benimle arkadaş olmak varken düsman olmaları çok saçma?!


RockinCreyzi: Blogumuzda ki STARS köşemiz hakkında ki görüşlerin nelerdir? smile

Ercan_: Blogunuzu sürekli takip ediyorum çok basarılı bir blog. Blogunuzda Starlar köşesine benide uygun gördüğünüz için çok teşekkür ederim kiki Bundan sonra ki roportajı çok merak ediyorum. smileGörüşmek üzere :))
 
Teşekkürler!

Sevgilele,

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon