Fotoğrafçı Sincap

Ünlü doğa fotoğrafçısı Geert Weggen, yaralı haldeyken bulduğu bir sincabı iyileşinceye kadar yanında tutmuş. Bu sırada sincabı biraz eğitmeyi de başarmış. 
Önce onun fotoğraflarını çekmeye başlamış sonra da onun bir fotoğrafçı olmasını sağlamış!
Fotoğrafçı Sincap  
Yaralı sincabı eğitmek o kadar da kolay olmamış tabii, ama en sevdiği yiyecek olan yer fıstığıyla onun güvenini kazanmış :)Fotoğrafçı Sincap 
Önce sincap model olmuş.Fotoğrafçı Sincap 
Sonra fotoğrafçı Weggen *_*Fotoğrafçı Sincap 
Sincap bu işi çok sevmiş ve doğa fotoğrafları çekmeye de başlamış :)Fotoğrafçı Sincap 
Bir başka evcil sincabı model yapmış kendine :) Bakalım bu işin bir adım sonrası nasıl gelişecek?Fotoğrafçı Sincap 
Fotoğraf çekmeyi sever misiniz?
Peki doğa fotoğrafları ilginizi çekiyor mu? 

2 yorum

Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD’de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 USD tutarında borç aldığım konusunda deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde ve banka poliçesi nedeniyle eşyalarını aldığımda başladı ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece, çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi firması firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan korktuğum halde ilgimi çektim, durumum tarafından zorlandım ve bu şirket hakkında arkadaşımdan tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla temasa geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübelerimden dolayı beni gerçekten şüphe etti, bunu çok az biliyor muydunuz? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün İyi organize olmuş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi bu kredi firması sayesinde yüzüme tekrar gülümsediler. Bu yüzden, eğer gerçekten kendi işinizi büyütmek veya başlatmak için veya herhangi bir maddi sıkıntıda gerçekten borçlanmaya ihtiyacınız varsa, bugün işinizde finansal bir gelişme fırsatı bulmanızı öneriyoruz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi almak için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkürler

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon