ROYALTY'e Yeni Kat!

Merhaba!

Bugün Royalty mağazasına yeni bir kat eklendi.


Ürünleri genel olarak bayağı sevdim. Tabi ki sevemediğim bir iki istisna oldu.
Fiyatlar çok uçuk değil.

Şu temadan yola çıkarak bu katı oluşturmuş olmalılar diyebileceğim bir çağrışım olmadı bende.Ürünler karma,konusuz, bir iki pürüz dışında gayet kullanışlı.

En önemlisi de, bir adet erkek kombini içeriyor bu kat. Ayakkabı olmadan gayet iyi parçalar bence.

Ünlü markaların ürünleri de var ama gerçek hallerini derlerken bazı ürünleri bulamadığımdan, bazılarının normal parçalar olduğu kanısına varmayı tercih ediyorum.
Kesin olarak bilemem elbette.

Ürünlerin gerçek hallerini inceledikten sonra, bir farklılık yapıp(!) yazıyı kombin önerisi ile sonlandırıyorum, 
Farklılık iyidir..


GERÇEK HALLERİ



 

 


Starplaza'daki ürünün birebir aynısı değildir. Bu ürün Michael Kors ürünüdür.
_____________________




Ürünlerin gerçek hallerine de bir göz attığımıza göre
 ben kombin önerisi ile bitiriyorum bu yazımı.
______________________________________


KOMBİN ÖNERİSİ


Sevgiler,
Carpenotcem






http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon