Stardoll Bebeklerine Benzemek! | YouTube Videosu - Stardoll Magazine Turkey

stardoll, fashion, magazine, music, stardoll spoiler, stardoll contest, stardoll free, stardoll news, stardoll hidden store, stardoll free stuff, stardoll bedavaları, stardoll hileleri, stardoll gizli mağazalar, stardoll oyna, stardoll giriş, stardoll kaydol, stardoll cheat, stardoll para hilesi, stardoll hack, stardoll hediye kodları

Breaking

3.03.2018

Stardoll Bebeklerine Benzemek! | YouTube Videosu

Me-doll'ünüze Benzeseydiniz Nasıl Görüneceğinizi Hiç Düşündünüz mü?

Stardoll'un tek Türk youtuber Eda Bahadır, bunu herkes için düşündü ve makyaj yaparak  Stardoll hesabı Rihanna_Eda gibi görünmeye çalıştı! Başarılı da oldu...

YouTube'ta güncel olarak Stardoll ile ilgili videolar paylaşan 10 yıllık Stardoll üyesi Rihanna_Eda, yine ilgi çekici bir video ile karşımızda!


Rihanna_Eda'nın 'Stardoll'a Benzemek' başlıklı videosu şu ana kadar 500 kişi tarafından seyredildi. Siz de hemen seyredebilirsiniz:


Eda'nın YouTube kanalında bu videonun yanı sıra Stardoll önerileri, stil incelemeleri, makyaj teknikleri ve daha birçok konudaki videoyu bulabilirsiniz. 





Bu da değerli arkadaşım Rihanna_Eda için videosuna uyarladığım Stardoll illüstrasyonum:





Sevgilerle,
RockinCreyzi

4 yorum:

  1. bence bu blog iyce saçmalamaya başladı stardollun tek türk yotuberı var o da stardoll hayranı yani feyzastardoll8 dir. eda kimmiş. taraflı şeyler yazmayın stardoll hayranının tam 2 bin abonesi var biz stardollu stardoll hayranıyla sevdik. bu ucube kanala abone olmıcam da oldurtmucam da. eyer gram cesaretinzi varsa bu yorumu silmezsiniz gram.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blogda hiç yorum silinmedi. Asıl keşke yorum SAHİBİ olan kişi 'gram cesaret' gösterebilseydi. ki kim olduğu ziyaretçiler tarafından az buçuk anlaşılacaktır.

      Sil
  2. Açıkçası stardolla ilgili şeyler izlemiyorum ama İçerik üretmek gerçekten zor.bu yüzden kim youtube ile uğraşıyorsa helal olsun. Onun dışında Eda çok tatlı bir kızmış sadece klubünden biliyordum :) en sevdiğim videosu da edanın gerçek yüzü oldu çok haklı ve tatlı isyan etmiş. :)

    YanıtlaSil
  3. MelodySweety31 Mart 2018 23:37

    Aynen@cicikis1907,
    Bende Eda Ablanın hem me-doll üne, hem tarzına hem de videolarına bayılyorum! Ayrıca bu videosu da diğer videoları gibi muazzamdı bence ^-^

    YanıtlaSil

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/