Gönüllerin Karnaval Kralı: Germanottal

Stardoll Karnaval 2018 Yarışmasının Kazananları Açıklandı!

'Stardoll'un en renkli yarışması' olarak duyurduğum Stardoll Karnaval yarışmasının kazananları açıklandı! Karnaval Kraliçesi, Karnaval Parti Efendisi ve Karnaval Kralı'nın seçildiği yarışmada kazananlar üyelerin oylarıyla belirlendi...


Kazananların seçilmesini sağlayan üyelerden biri de 1 haftalık süperstarlık ödülü kazandı! Biri Türk olan kazananları tebrik ediyorum ama kazananlar hakkında bazı eleştirilerim var...


'Karnaval 2018' sayfasında Karnaval kraliçesi Romanyalı Dangerous_Cat, Karnaval kralı Brezilyalı AtilaThering ve Karnaval parti efendisi Türkiyeli smgkyk olarak görünüyor. Ama yarışmalar sayfasında kraliçe FrijolitaFamosa, kral brayonk9, parti efendisi dideem_xd olarak görünüyor. 


Karnaval sayfasında açıklananlar yine bir nebze karnaval ruhuna uygun fotoğraflarla yarışmayı kazanmışlar ama yarışmalar sayfasında sergilenenlerin karnavalla hiçbir ilgileri yok! Hele kazanan erkeklerin hiçbiri hak etmiyor (bana göre)


Ben bizim Türk katılımcıları 'kazananlar' olarak açıklayacağıma o kadar emindim ki... bir tek parti kazananı Türk olunca ister istemez şok oldum. Özellikle erkek üyelerimiz yarışmaya o kadar başarılı görünümlerle katılmıştı ki germanottal'un tasarımını görenler 'işte kazanan' diyordu.


Kazanması garanti olarak görünen Türk üyeler final oylamasına bile kalamadığı için üyeler Stardoll'un seçtiği finalistleri oylamak durumunda kaldılar. Sonuç bu... Bu sonuca rağmen germanottal yılmadı, başka üyeler gibi 'oyunu bırakıyorum' şovu yapmadı ve harika tasarımlar yapmaya devam etti. Şu an Rihanna tasarımı hazırlıyor! Onu ziyaret ederek harika tasarımını görebilirsiniz.

1 yorum:

Zaten kazananlar neye göre seçiliyor anlamadım. Germanottal gerçekten şahaneydi. Karnaval sayfasındakiler daha uygun sanırım gerçek kazananlar da onlar son olarak oyunu bırakıyorum tribi bana çok çocukca geliyo bırakırsan bırak yani banane oyun sonuçta ve hiçbiri gerçekten bırakmıyor.

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon