GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 69

HERKESE SELAM

Geçen hafta sadece iki mağaza geldi. Ve mart ayının Hotbuys'ları açıklandı. Şimdi bunları yorumlayalım.


Windows on the world mağazası Güney Kore temasının kulllanıldığı bir koleksiyonla geldi. Bu mağazadan ilk olarak erkekler için olan kombin de ki çantaya bayıldım. İkinci kattaki çok renkli askılı elbiseyi de sevdim ama onun dışında çok fazla bunu almazsam olmaz dediğim bir ürün olmadı açıkcası. 
Bu konuya RockinCreyzi değindi yazısına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bende biraz konuşmak istedim. Aslında daha önceki bir yazımda söylemiştim. Stardoll'da Türk üyelerin sayısı göz ardı edilemeyecek kadar fazla yarışmalara katılıyoruz ödüller alıyoruz çok güzel tasarımlar yapıyoruz. Bazen bizim milli bayramlarımıza dini bayramlarımıza bir yarışma etkinlik düzenlemeyi bile yapmıyorlar. Starplaza'da çeşitli temalar oluşturuluyor Callie's Picks olsun Windows on the world olsun kaç kez Türkler için bir tema oluşturdular. Tribute mağazaları geliyor. Artık dünyada birçok ünlünün kullandığı bir marka haline geldi Raisa Vanessa onun bir Tribute mağazasını görmeyi çok isterdim.  Umarım en kısa zamanda Stardoll bunun için bir çözüm üretir. 
Sizde fikirlerinizi burdan paylaşarak sesimizi Stardoll'a duyurmamıza katkı sağlayabilirsiniz. Siz nelerin olmasını isterdiniz?


Vinly mağazasına gelen katta genel olarak trend parçalar var. Blazer ceket pantolon takımı, kolunda peluş detayı olan sweatshirtler, beyaz botlar ve ben her ne kadar sevmesem de platformlu plastik tabanlı ayakkabılar... Siz hangi ürünleri aldınız? Sevmediğiniz parçalar oldu mu? Lüften yorumda yazın.


Mart ayının Hotbuys'ları

Geçtiğimiz hafta Stardoll'da en çok sevindiğim olay Hotbuys'ların açıklanması oldu. Gerçekten tam bahar havasını yansıtıyor. Sezonun trendlerinden olan kırmızıyı kullanmalarını, tek omuz ceketi çantaları sevdim.
 Sizde belki fark ediyorsunuzdur ama stardoll kendini tekrarlamaya başladı. Çok benzer tasarımları farklı renklerle farklı duruşlarda ( hem moda hem dekor alanında ) tekrar tekrar piyasaya çıkartıyorlar. 
Bundan bir kaç ay önce her ay royalty üyelere bir hediye gönderiliyordu. Bu genellikle o ayda gelen bir hotbuys'ın farklı bir rengi yada mağazada çok tercih edilen bir ürünün farklı bir rengi oluyordu sanırım artık bunu yapmaktan vazgeçtiler.


Bu haftadan beğendiğim ürünlerle yaptığım kombinler...



 
   




Bu haftalık bu kadardı. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere... 

4 yorum

Güney Kore temalı ürünler güzeldi. Yerel kostümü askılı elbieyi katlı eteği siyah ceketi ve çantayı çok sevdim. Vinly de çok şaşırtıcı parçalar yoktu ama genel itibariyle hoştu bence. Hotbuysları sevmedim malesef

sen kombin yapma,olmuyo

Artık kombin yapmayı bırakıyorum 😂 Kendine azıcık güvenin olsa adını gizlemezdin. Beğenmiyor olabilirsin ama bunu bana düzgün bir üslupla ifade edersin yada benim yazılarımı okumak zorunda değilsin

butarzbenim7 şifresi : 1111aa

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon