Stardoll'un Yılbaşı Ağaçları

Stardoll'da Her Aralık Ayında Bir Heyecan Başlar, Yeni Yıl Heyecanı Bu Yıl Bambaşka!

Stardoll'da yeni yıl ruhu Aralık ayına girdiğimiz an başladı. Önce Yılbaşı Takvimi yayımlandı sonra hız kesmeden yarışmalar başladı, kampanya duyuruları yapıldı ve mağazalar açıldı!


Tüm bu gelişmeleri güncel olarak blogumuzdan ve Facebook sayfamız Stardoll Life'dan takip ettiniz. Ben bu yazımda sizinle bunları değil, Stardoll'un yılbaşı ağaçlarını paylaşmak istiyorum!


Ben Stardoll'da, Starplaza'da satışa çıkarılan ya da çeşitli etkinliklerle üyelere hediye edilen irili ufaklı tam 15 tane yılbaşı ağacına rastladım. Oyunun ilk yıllarından günümüze geldikçe her şey geliştiği gibi haliyle ağaçlarda da gelişmeler olmuş. Üstteki fotoğrafta yer alan, LE DECOR mağazasına gelen çam ağacı benim favorim! :)


Benim en beğendiğim çam ağacı LE DECOR'a gelen süslü yılbaşı ağacı olsa da Stardoll ekibinin ve Stardoll üyelerinin favorisi 'kar ışıltılı' yılbaşı ağacı sanırım; Bu ağaca hem Starplaza'dan satın alarak sahip olabilirsiniz hem de süperstarlık/stardollars satın alarak hediye olarak sahip olabilirsiniz.

Sizin en beğendiğiniz yılbaşı ağacı hangisi oldu?
Peki bu yıl Stardoll başka yılbaşı sürprizleri yapar mı sizce?

Sevgilerle,
RockinCreyzi

1 yorum:

Bende kar ışıltılı olanı ve kırmızı olanı seviyorum :)

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon