2. TRIBUTE MAĞAZAYI YORUMLAYALIM! | Versace Tribute

Carpenotcem ile Merhaba!

Nihayet fırsatını buldum ve tekrar sizlerleyim..
Biliyorsunuz Tribute mağazalar gelmeye başladı. 
Açıkçası yalnızca kendi beğenime ve güzellik algıma göre yorumlayacağım.

İlk gelen Saint Laurent Tribute mağazasının yarısı ''benim için'' hüsrandı.
Fakat bazı ürünleri de beğenmiştim elbette.

Yeni gelen Tribute mağazamız ise.....
VERSACE TRIBUTE!!
..BA YIL DIM..

(:


Gerçekten 2 katı 5-10 dakika inceledim..
Parçaların grafiklerini çok sevdim ve tema bence gayet iyiydi.
Ürünler denim ve sarı renk ağırlıklıydı.

Aslında koleksiyon daha canlı renkleri de barındırıyordu fakat Starplaza'ya gelen parçalar genelde daha koyu ve denimden yana tercih edilmiş.
Lila elbiseye de ayrıca bayıldım.

Fiyatlar bence uygundu.
Beğenmediğim birkaç ürün var yalnızca.

Bu mağazadaki ürünlerde Versace SS18 (Spring-Summer) ürünlerinden esinlenilmişti.
Ve beni üzen tek şey o koleksiyonda çok çok daha harika parçaların olmasıydı.

Ve ikinci bir şikayet..
Erkek ürünü yok. Gerçekten anlayamıyorum bu durumu. Diyebilecek bir şey yok..

Şimdi gerçek hallerine bir bakalım o halde:

VERSACE SPRİNG SUMMER 2018


 

 

 

 







BU TRIBUTE MAĞAZADA BENCE NELER OLABİLİRDİ?







 


Bunlar elbette benim kendi beğeni kriterilerime göre yaptığım yorumlardı.
Siz de benim gibi beğenmiş veya tam aksine hiç beğenmemiş olabilirsiniz, aşağıya yorum yapabilirsiniz (:

Benim yeni gelen 2 katlık Versace Tribute mağazası ile ilgili görüşlerim bunlardı.
Kombin önerisi ile bitiriyorum.


Sizce başka hangi markalar gelmeli?
Versace Tribute hakkında düşünceleriniz neler?
Tribute mağaza fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Erkek ürünleri ve gelmemeleri konusunda görüşleriniz neler? 
 Yorum yazabilirsiniz.

Sevgiler,
Carpenotcem




http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon